جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در خمام!

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش که اقدام به درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در شهرستان خمام کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش که اقدام به درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در شهرستان خمام کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط ۳ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان خمام که باعث رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی متهمان این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضایی آن‌ها دستگیر و یک قبضه سلاح سرد نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۲۳، ۳۹ و ۴۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان اضافه کرد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

Share