سرهنگ حسن‌پور اعلام کرد:

دستگیری اراذل و اوباش در یخسازی رشت | ضرب و جرح با استفاده از سلاح سرد

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری اراذل و اوباش در منطقه یخسازی شهرستان رشت خبر داد و افزود: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری اراذل و اوباش در منطقه یخسازی شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح با استفاده از سلاح سرد در منطقه یخسازی شهرستان رشت، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته، متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد، افزود: علت این درگیری اختلافات شخصی بوده و متهم ۲۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

Share