طبیعت را دوست بداریم

جمع آوری زباله‌های پارک ملی بوجاق توسط مردم و محیط زیست+ تصاویر

زباله‌های سرگردان در پارک ملی بوجاق به همت کارکنان پارک ملی بوجاق، محیط بانی و صیادان ذی نفع و فعالان زیست محیطی در روز جهانی ۱۸ فروردین با حداقل امکانات جمع آوری شد و به محل دپو انتقال داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به مناسبت روز جهانی بهداشت پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر به همت یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان؛ اداره پارک ملی بوجاق بندرکیاشهر و پاسگاه و محیط بانی سفیدرود، جوامع محلی و صیادان ذی نفع رودخانه و دریا، فعالان زیست محیطی و دوستداران طبیعت به پاک‌سازی شد.

لازم به ذکر است که در روز ۱۳ فروردین کیسه زباله‌ها در محله‌های مشخص شده تفرجگاه‌ها به مهمانان اهدا شد و از مهمانان خواسته شد زباله‌ها را در محل دپو مشخص شده جمع آوری کنند.

با گذشت ۵ روز سرانجام زباله‌های سرگردان در پارک ملی بوجاق به همت کارکنان پارک ملی بوجاق، محیط بانی و صیادان ذی نفع و فعالان زیست محیطی در روز جهانی ۱۸ فروردین با حداقل امکانات جمع آوری شد و به محل دپو انتقال داده شد.

هرچند متاسفانه زباله‌ها به دلیل گذشت چند روز توسط حیوانات، احشام و باد پراکنده شد اما به همت دوستداران محیط زیست جمع آوری شد و قرار است در هفته آینده با پویش جمع آوری زباله، پاکسازی مجدد صورت گیرد.

 

Share