سرپرست فرمانداری رضوانشهر؛

جریمه ۶۳۴ میلیون ریالی اصناف متخلف در رضوانشهر

سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: از نیمه دوم اسفند سال گذشته و با داغ شدن بازار شب عید از مجموع بازرسی های بعمل آمده از صنوف مختلف، ۱۴۸ مورد تخلف مشاهده و جریمه ۶۳۴ میلیونی برای متخلفین اعمال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید نادر صفوی روز سه شنبه در بازدید از بازار و صنوف مختلف گفت: عدم درج قیمت، کم فروشی، گران فروشی، عدم ارائه فاکتورخرید و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی از جمله موارد تخلف از سوی تعدادی از فروشندگان و اصناف بود که در این راستا، کارگروه ستاد تنظیم بازار، متخلفین را به مبلغ ۶۳۴ میلیون ریال جریمه نمود.

رئیس ستادتنظیم بازار رضوانشهر در زمینه تأمین کالاهای اساسی برای متعادل کردن عرضه و تقاضا گفت: ۲۲ تن برنج خارجی تایلندی و هندی در سطح بازار این شهرستان توزیع و بترتیب به قیمت دوازده هزار وپانصد و هیجده هزار پانصد دراختیارمصرف کننده قرار می گیرد.

صفوی همچنین گفت: تأمین و توزیع ۱۱ تن شکر موردنیاز خانوار در بسته بندی های ۱ کیلوگرمی به قیمت هرکیلو ۱۶ هزاروپانصد تومان و توزیع ۱۵ تن شکرصنف قنادان این شهرستان به قیمت هرکیلو ۱۳ هزارو هشتصدتومان در اختیار آنان قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر در زمینه تأمین روغن مصرفی خانوارها گفت: مقدار ۵ تن روغن پخت وپز و ۱۴ تن روغن سرخ کردنی و همچنین ۱۷ تن روغن منجمد به قیمت مصوب در اختیارمصرف کننده قرار میگیرد.

صفوی ادامه داد: در راستای تأمین گوشت و مرغ برای مردم مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر، به میزان ۱۷ تن مرغ منجمد به قیمت هرکیلوگرم ۲۰ هزارتومان و یک تن گوشت قرمز منجمد به قیمت هرکیلو ۱۲۰هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

رئیس ستادتنظیم بازار رضوانشهر با اشاره به تأمین میوه در ایام عید نوروز در سطح این شهرستان گفت: در مرحله اول به میزان ۱۵ تن شامل سیب به قیمت هرکیلو ۸ هزاروپانصد تومان و پرتغال ۷ هزاروپانصد تومان در سطح این مناطق توزیع شد.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر در ادامه با اشاره به نظارت دقیق و مداوم بر فعالیت نانوایی های سطح این شهرستان گفت: از مجموع ۹۰ موردبازدید صورت گرفته تا کنون ۴۰ مورد اخطار شفاهی، ۲۰ مورد اخطارکتبی و ۳ مورد تعهد محضری از آنان اخذ شده است.

Share