مجید عزیزی: اجرای پروژه های عمرانی خط قرمز مجموعه شورای شهر است

اعضای شورا موظف به دفاع از حقوق پرسنل شهرداری هستند | هیچ راهی جز حل مشکل نداریم

عزیزی با بیان اینکه ما وظیفه خود را پیگیری مطالبه این عزیزان می‌دانیم، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی کشور، باید حقوق پرسنل شهرداری به گونه‌ای باشد که بتوانند زندگی خود را مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید عزیزی، عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برنامه مشخص برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جاری داریم؛ اظهار داشت؛ با توجه به بودجه ۲۰۰۰هزار میلیاردی می‌توان به اجرای پروژه‌ها امیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر رشت نا مناسب است، گفت؛ برای ترمیم و روکش آسفالت خیابانهای شهر باید هرچه سریع‌تر اقدام شود.

عزیزی در ادامه تصریح کرد؛ مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، در این راستا خواستار سریع‌تر به اجرا در اوردن خدمات عمرانی در سطح شهر هستیم.

عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه باید به قول‌های خود به مردم عمل کنیم، بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی خط قرمز ما است و با تعامل با بدنه شهرداری در تلاش هستیم مشکلات رفع گردد.

عزیزی با تاکید بر اینکه در فواصل گذشته یک شخصی با اهداف نامعلوم، امنیت شهر و روح و روان پرسنل شهرداری را هدف قرار داده است، تصریح کرد؛ ما خود موظف به دفاع از حقوق پرسنل میدانیم اما معتقدم تجمعات در چنین مقطعی که ساختار در تلاش برای رفع مشکل است، زیبنده نمیدانم.

عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه ما اعضای شورای شهر رشت معتقدیم این قبیل اقدامات جفا به کارکنان شهرداری است، گفت: باید این موضوع حل شود و ما به همین دلیل با رییس کل محترم دادگستری، دادستان و استاندار و مدیران مربوطه مذاکره شده تا این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه ما هیچ راهی جز حل مشکل نداریم، گفت: اگر این موضوع حل نشود ما هم معترض خواهیم بود اما تجمع زیبنده نیست و باید با تعامل این مشکل را برطرف کرد.

عزیزی با بیان اینکه ما وظیفه خود را پیگیری مطالبه این عزیزان می‌دانیم، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی کشور، باید حقوق پرسنل شهرداری به گونه‌ای باشد که بتوانند زندگی خود را مدیریت کنند.

Share