با اعتباری معادل ۶۰۰۰ میلیون ریال؛

۴۷۰۰ متر شبکه سیمی فرسوده در لاهیجان با کابل خودنگهدار جایگزین شد

محمد اسماعیل هنرمند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث ۴۷۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان با اعتباری معادل ۶۰۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث ۴۷۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان با اعتباری معادل ۶۰۰۰ میلیون ریال خبر داد.

محمد اسماعیل هنرمند خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی، کاهش میزان استفاده از برق غیر مجاز و همچنین افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق به ویژه در بحران‌های احتمالی در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با سرعت و جدیت در حال اجرا و بهره برداری می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته قریب به ۵۸ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان لاهیجان با اعتباری معادل ۷۶ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از ۹۰ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال جایگزین شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به نقش مهم و قابل ملاحظه‌ی اجرای طرح کابل خودنگهدار در کاهش انرژی توزیع نشده تاکید کرد: پروژه احداث ۴۷۰۰ متر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان، با اعتباری قریب به ۶۰۰۰ میلیون ریال و به همت و تلاش ۵ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص سامانه جامع وکاربردی برق من و مزایای استفاده از آن تصریح کرد: مشترکین محترم می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن برق من ضمن دریافت تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان با انتخاب پله مصرف و مراجعه به گزینه قبض، از جزئیات صورتحساب الکترونیکی خود مطلع شوند.

وی افزود: چنانچه هر مشترک پیش از آغاز هر ماه، پله مصرف خود را انتخاب نماید و مصرف خود را در چارچوب پله منتخب مدیریت کند و همچنین انتخاب پله مصرفی‌اش کمتر از مصرف دوره مشابه وی در سال گذشته باشد از پنج درصد تخفیف در صورتحساب نهائی بهای برق مصرفی برخوردار خواهد شد.

گفتنی است در آئین افتتاح این پروژه مهندس علیرضا نصوری مدیر امور توزیع برق شهرستان لاهیجان بهمراه تنی چند از مسئولین محلی حضور داشتند.

Share