جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

پاتک پلیس به محل تجمع اراذل و اوباش و قماربازها در حمیدیان | ۲۹ نفر دستگیر شدند!

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: محل پاتوق اراذل و اوباش و قماربازها در شهرستان رشت پلمب و ۲۹ نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: محل پاتوق اراذل و اوباش و قماربازها در شهرستان رشت پلمب و ۲۹ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه یکی از واحدهای صنفی در منطقه حمیدیان شهر رشت، محلی برای پاتوق اراذل و اوباش و قماربازان است و این امر باعث سلب آسایش مردم و اهالی شده، افزود: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و ضمن هماهنگی قضائی اقدام به بازدید از واحد مورد نظر کردند، بیان داشت: در این رابطه ۶ نفر اراذل و اوباش و ۲۳ قمارباز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۸ قبضه سلاح سرد، ۱۲ عدد آلات و ادوات قمار و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد از متهمان خبر داد و گفت: واحد صنفی مورد نظر پلمب و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با اعلام اینکه پلیس با هرگونه ایجاد مزاحمت و هنجارشکنی برخورد می‌کند از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share