مدیرعامل شرکت سیمان خزر در ششمین همایش ملی کیفیت:

هدف سیمان خزر تولید حداکثری و محصول با کیفیت است

درخشش شرکت سیمان خزر لوشان در ششمین همایش ملی کیفیت و اهدای تندیس بلورین کیفیت به دکتر اسحق جمال امیدی، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت برگ زرینی در راستای تولید با کیفیت و اشتغال استان بوده که با زحمات تلاشگران این مجموعه و کلیه عوامل و دست اندرکاران این شرکت بدست آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر این همایش با هدف ارزیابی شرکت‌ها و صنایع مختلف در سطح کشور برنامه‌ریزی شده بود که دستیابی به نتایج متوازن پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد شراکت، مسئولیت‌پذیری برای آینده‌ای پایدار و ارزش‌یابی برای ذینفعان از مهم‌ترین نکات ششمین همایش ملی کیفیت شمرده می‌شد که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد کشوری و صنعت ایران روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
مدیر عامل شرکت سیمان خزر در خصوص نحوه دریافت تندیس بلورین کیفیت گفت: در این همایش شرکت‌ها با معیارهای مدل تعالی سازمانی شامل رهبری استراتژی، کارکنان، شراکت، منابع، نتایج مشتریان، نتایج کلیدی و جامعه مورد ارزیابی قرار گرفتند و در این رابطه حاکمیت و رهبری، استراتژی، محورهای اجرایی، تامین منابع مالی، کیفیت، ارتباطات، مدیریت تدارکات، H. S. E، میزان موجودی‌ها، کسب و کار و تکنولوژی، اصلی‌ترین معیارهای مدل جامع بلوغ مدیریت و ارزیابی واحد‌ها را تشکیل دادند که در پایان شرکت سیمان خزر با اتخاذ رویکردهای متنوع و اجرای موارد مذکور از جمله مدیریت استراتژیک، مدیریت فرایندها، رهبری اثر بخش، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت مالی، مدیریت دانش، مدیریت فناوری اطلاعات و… موفق به دریافت تندیس بلورین جایزه از ششمین همایش ملی کیفیت شد.
دکتر اسحق جمال امیدی در حاشیه برپایی این اجلاس کشوری گفت: اتحاد و انسجام پرسنل شرکت سیمان خزر در سال جاری در قالب کالبد تولید بهینه کمی و کیفی، شامل تولید حداکثری در راستای اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی و نیز ارائه محصول با کیفیت با اعتقاد به اهمیت و اولویت استحکام محل سکونت مردم، موجب کسب افتخارات متعدد در این واحد تولیدی را فراهم نموده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: با تمام سختی‌ها و موانع موجود، شرکت سیمان خزر با استعانت از خداوند متعال و اطاعت از منویات رهبر انقلاب بهترین و بالاترین رکوردها را در سال ۱۴۰۰ از زمان احداث تا کنون به ثبت رسانده است.
شایان ذکر است ششمین همایش ملی کیفیت با هدف نهادینه کردن بهبود مستمر کیفیت، در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزارشد و بیش ۳۰۰ شرکت از صنایع مختلف در این همایش مشارکت داشتند و مورد ارزیابی قرار گرفتند که در پایان از ۵۰ نفر از مدیران شرکت که حائز دریافت تندیس بودند، تجلیل بعمل آمد.

Share