با حضور رییس مجمع نمایندگان و رئیس سازمان صمت گیلان؛

تندیس‌های زرین رعایت حقوق مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی استان به مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهدا شد

با حضور دکتر چگینی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان رودبار و همچنین دکتر دلق‌پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تندیس‌های زرین رعایت حقوق مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی بعنوان بالاترین نشان واحد‌های تولیدی استان به دکتر اسحق جمال امیدی، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر اهدا شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر در راستای اقدامات موثر سال جاری و عملکرد روبه رشد شرکت سیمان خزر از جمله شرکت‌های تابعه شستا و سیتا موجب موفقیت و دریافت تندیس‌های رعایت حقوق مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی استان گیلان را برای این شرکت تولیدی فراهم کرد.

بنابر این گزارش ازسوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به منظور تقدیر از فعالیت واحدهای نمونه صنعتی و همچنین حامی حقوق مصرف کنندگان، انتخاب و تندیس طلایی این جشنواره به دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر اهداء شد.

در همین ارتباط جمال امیدی ضمن تقدیر از پرسنل زحمتکش شرکت سیمان خزر گفت: بدون شک توفیقات این واحد تولیدی مرهون زحمات تمامی همکاران مجموعه و برنامه ریزی دقیق و راهبری مناسب بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اشاره و افزود: با تمام سختی‌ها و موانع موجود شرکت سیمان خزر با استعانت از خداوند متعال و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب بهترین و بالاترین رکوردها را در سال ۱۴۰۰ از زمان احداث تا کنون به ثبت رسانیده است.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر اضافه کرد: شرکت سیمان خزر جزء اولین شرکتهای سیمانی، تمامی محصولات تولیدی خود را از مورخ ۱۴۰۰/۳/۹ در بورس کالا عرضه و از طریق بازار بورس بفروش رسیده است.
وی اظهار داشت: بورس کالا بعنوان یک بازار منسجم با تعادل و تقابل آزاد عرضه و تقاضا بدون واسطه و در نظر گیری نیاز بازار و نیز حضور نهادهای نظارتی و تنظیم کننده و قیمت‌گذاری توسط کارشناسان متخصص باعث ساماندهی بازار مصرف، کاهش ریسک بین فروشنده و خریدار به دلیل اجرای عملیات اتاق پایاپای و حذف واسطه‌های غیر ضروری ناشی از خرید و فروش مستقیم کالا، باعث حل کامل در نارسایی بازارهای سنتی و رفع نوسانات کاذب وعدم شفافیت در قیمت‌ها شده است.

Share