معرفی و مشخصات کامل خودروی ام وی ام

طراحی سدان جدید بر اساس رویکرد طراحی جدید چری است. این طراحی الهام گرفته از عناصر طبیعی، خطوط تمیز، آیرودینامیک و تناسب بسیار خوب است که توسط یک شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

طراحی سدان جدید بر اساس رویکرد طراحی جدید چری است. این طراحی الهام گرفته از عناصر طبیعی، خطوط تمیز، آیرودینامیک و تناسب بسیار خوب است که توسط یک شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است. خودرویی زیبا و جذاب با قابلیت های شهری و اسپرت که آن را به انتخابی مناسب برای تمامی اقشار به ویژه جوانان تبدیل می کند. او شبیه یک زن است و مفهوم مدرنیته و به موقع بودن را در بین خریداران نشان می دهد. ظاهر این خودرو نسبت به مدل قبلی خود جذاب و زیباتر شده است و اولین تغییری که به چشم می خورد نمای جلویی خودرو است که کاملا تغییر کرده است. جلوها به شکل چشم طراحی شده و جلو پنجره مشکی و سپر جلوه ای اسپرت به آن بخشیده است. در قسمت عقب، سپر و چراغ های جلو نیز اصلاح شده اند.

به دلیل عدم حضور گسترده مدل های متنوع و روز دنیا در کشورمان، سال ها مجبور بودیم دو یا سه مدل از خودروهای قدیمی را برانیم و به چراغ های دگرگون شده آن ها افتخار کنیم.  لوازم یدکی ام وی ام ۳۱۵ دیجی کار شاپ به شما قطعه با کیفیت و تضمینی می دهد.

در چنین شرایطی حضور مدل های مختلف چینی در بازار خودرو کشور منجر به افزایش انتخاب مصرف کنندگان می شود و بنابراین مشتریانی که توان مالی کمتری دارند حداقل در ظاهر به آرزوی دیرینه خود یعنی یک خودرو جامه عمل می پوشانند. با طراحی نسبتا مدرن و مجهز به انواع آپشن های جدید.

یکی از خاص ترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران، همین خودرو است، البته خاص بودن به این معنا نیست که در ذهن شما باشد، بلکه از نظر رنج قیمتی است که در آن حضور دارد.

این خودرو وارد منطقه تحت سلطه یا بهتر است بگوییم حیاط خلوت مدل های ارزان داخلی شده است. همان قطعه ای که خودروسازان داخلی آن را گاو شیری می دانند و سال هاست اجازه ورود به خودرو را نمی دهند.

این خودرو با نام دیگر یا چری فالوین ۲ در سال ۲۰۰۹ وارد سبد محصولات شرکت خودروسازی چری شد. این خودرو در سال ۱۳۹۱ با نام «ام وی ام ۳۱۵» به بازار ایران عرضه شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان نمایندگی رسمی شرکت چینی چری در ایران، مونتاژ این خودرو را در کشور عهده دار شد و در سال ۱۳۹۴ نسخه فیس لیفت را به بازار ایران عرضه کرد.

شرکت مدیران خودرو ابتدا در دو کلاس سدان و سدان به مشتریان ایرانی تحویل داد اما پس از مدتی تنها نسخه هاچ بک ۳۱۵ سهم بازار ما خواهد بود.

طراحی ظاهری

از سال ۲۰۰۹ بخشی از سبد محصولات چری بوده است. به همین دلیل نباید انتظار طراحی مدرنی برای ظاهر این خودرو داشت. البته در سال ۱۳۹۴ شرکت مدیران خودرو نسخه فیس لیفت شده این خودرو را تولید کرد تا ظاهر آن کمی بهتر شود. بنابراین نسخه فیس لیفت شده ام وی ام ۳۱۵ نسبت به نسخه های قبلی تغییرات کاملی از نظر چراغ های جلو، جلوپنجره و سپرها داشته است. در قسمت عقب خودرو تنها گرافیک داخلی چراغ های جلو و قسمت هایی از سپر تغییر کرده است.

شرکت مدیران خودرو برای فروش بیشتر سال گذشته نسخه اسپرت را تولید و در دو نسخه لوکس و عالی روانه بازار کرد. این مدل دارای روکش های پلاستیکی روی بدنه و سپرها، حفاظ نقره ای زیر سپرها و ریل های روی سقف است و ظاهر خودرو بهبود چشمگیری داشته است. در مجموعه ظاهری ساده دارد اما با تغییراتی وضعیت آن بهتر از قبل شده است.

طراحی داخلی

در نسخه های قبلی فیس لیفت، طراحی داشبورد قدیمی بود، اما چری و مدیران خودرو در نسخه فیس لیفت، داشبوردی کاملا جدید را در نظر گرفتند که طراحی زیباتری دارد. اما مواد اولیه و مواد داخلی این خودرو بی کیفیت بوده و جنس داشبورد و درب ها پلاستیک خشک و بی کیفیت است که نسبت به قیمت آن نقطه ضعفی محسوب می شود. این خودرو توسط چری با تزئینات داخلی دو رنگ تولید می شود، اما مدیران خودرو فقط تریم داخلی مشکی را ارائه می دهند که کمی خسته کننده به نظر می رسد.

از طرفی غربیلک فرمان نیز از شکل و طرح قدیمی استفاده می کند که بدتر از محصولات قدیمی ایران خودرو مانند پژو پارس است. گفتنی است مدل اسپرت این خودرو مجهز به صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی است که یکی از مزیت های کابین محسوب می شود.

مشخصات فنی

از یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ بهره می برد که ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بنابراین قدرت این خودرو معادل یک موتور پژو TU5 خواهد بود. نیروی تولید شده توسط موتور این خودرو به وسیله گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. همچنین شما می توانید کلیه قیمتهای لوازم ام وی ام ۳۱۵  مانند سپر جلو ام وی ام ۳۱۵ را در سایت آنلاین ببینید

شاید در ظاهر قدرت این موتور در حد خوبی باشد اما در واقعیت عملکرد چندان خوبی ارائه نمی دهد و این خودرو در ۱۵ ثانیه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را می گیرد و کشش آن ضعیف است. همچنین قبل از نسخه فیس لیفت، دارای مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از حد و کوتاه بودن عمر دیسک و صفحه بود که در نسخه فیس لیفت برطرف شد.

Share