فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

مرگ شهروند ۳۵ ساله رشتی بر اثر برق گرفتگی

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از جان‌باختن مرد ۳۵ ساله بر اثر برق گرفتگی در یک مغازه خبر داد و افزود: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از جان‌باختن مرد ۳۵ ساله بر اثر برق گرفتگی در یک مغازه خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در یکی از مغازه‌های سطح شهر رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۳ و نیروهای امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی ۳۵ ساله که در یک مغازه سنگ تراشی مشغول کار بوده بر اثر بی‌احتیاطی دچار برق گرفتگی شده و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان داشت: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی و دقت در انجام تمامی کارها به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی لازم و ضروری است.

Share