محمد اقدامی، میرمهدی قریشی و امید صیدالی شاگردان پایان رافت شدند

محمد اقدامی هافبک سابق سپاهان اصفهان، میرمهدی قریشی مدافع نیم فصل نخست قشقایی شیراز و امید صیدالی هافبک دفاعی نیم فصل اول فولاد خوزستان پس از توافق با مدیران باشگاه شهرداری آستارا با امضای قراردادی به جمع شاگردان پایان رافت اضافه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اقدامی هافبک سابق سپاهان اصفهان پس از توافق با مدیران باشگاه شهرداری آستارا با امضای قراردادی به جمع شاگردان پایان رافت اضافه شد.

هافبک دفاعی جدید شهرداری آستارا، فصل گذشته در عضویت تیم بادران تهران بود و حالا با ملحق شدن به جمع شاگردان پایان رافت در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک با پیراهن شهرداری آستارا در میادین حضور خواهد یافت.

میرمهدی قریشی مدافع نیم فصل نخست قشقایی شیراز پس از توافق با مدیران باشگاه شهرداری آستارا و عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان پایان رافت اضافه شد.

قریشی علاوه بر بازی در تیم های تبریزی تراکتور سازی،ماشین سازی و گسترش فولاد سابقه بازی در تیم‌های آلومینیوم اراک، بادران تهران، شهرداری تبریز و فولاد یزد را در کارنامه خود دارد.

حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تراکتورسازی تبریز و نایب قهرمانی در لیگ برتر با این تیم و کسب سه عنوان قهرمانی لیگ یک و صعود لیگ برتر با تیم های گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک از سوابق مدافع جدید شهرداری آستاراست.

همچنین امید صیدالی هافبک دفاعی نیم فصل اول فولاد خوزستان پس از توافق با مدیران باشگاه شهرداری آستارا با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

صیدالی محصول آکادمی فولاد خوزستان بوده و سابقه عضویت در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران را نیز در کارنامه دارد.

بازیکن جدید شهرداری آستارا به عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال در لیست تیم شهرداری آستارا قرار خواهد گرفت.

Share