عضو مجمع نمایندگان گیلان تاکید کرد:

فضای خدمتی در گیلان نباید ملتهب شود | ارکان نظام برای حل مشکلات مردم بسیج شده‌اند

به گفته عضو مجمع نمایندگان گیلان امروز شاهد آن هستیم که همه ارکان نظام برای حل مشکلات مردم هم‌قسم شده‌اند و در چنین شرایطی مردم هم حوصله دعواهای سیاسی را ندارند، از من نماینده گرفته مجلس تا مسؤولان اجرایی و قضایی باید با خویشتن‌داری فضای خدمتی را ملتهب نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ابراهیم نجفی عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به گیلان اظهار کرد: خوشبختانه در استان گیلان بعد از مدت‌ها شاهد رویکرد عملی در سفرهای رئیس‌جمهوری با قید فوریت بودیم.

وی با تأکید بر حفظ وحدت برای استفاده حداکثری از دستاوردهای سفر و جذب اعتبارات قول داده‌شده بیان کرد: ایجاد شکاف بین قوا با اظهارنظرهای مختلف و غیرضروری، منافع گیلان را به خطر میندازد کما اینکه همواره استان از همین شکاف‌ها ضرر کرده است.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با اذعان به اینکه بعد نظارتی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای کمک به حوزه خدمتی برای حل مشکلات مردم است، افزود: همه تلاش مسؤولان نظام به‌خصوص در گیلان باید حفظ وحدت برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و از هرگونه اظهارنظری که صرفاً مصرف رسانه‌ای و تبلیغاتی داشته پرهیزکرده تا زمینه سوءاستفاده برای کوته‌نظران را فراهم نکنند.

وی با تأکید بر شرایط حساس اقتصادی و رویکرد خدمتی دولت برای حل مشکلات معیشتی گفت: امروز شاهد آن هستیم که همه ارکان نظام برای حل مشکلات مردم هم‌قسم و بسیج شده‌اند و در چنین شرایطی مردم هم حوصله دعواهای سیاسی را ندارند، از من نماینده مجلس گرفته تا مسؤولان اجرایی و قضایی باید با خویشتن‌داری فضای خدمتی را ملتهب نکنند.

Share