استاندار گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا؛

صومعه‌سرا رتبه نخست صدور مجوزهای بی‌نام سرمایه‌گذاری در استان را دارد

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت استان شتابی مضاعف می‌گیرد، گفت: آثار تحولات اجرایی و خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف، در سال آینده برای مردم ملموس‌تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی در جلسه تکریم فرماندار صومعه سرا و معارفه سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان افزود: نگاه آیت الله دکتر رئیسی و همه مدیران دولت سیزدهم، مبتنی بر مدیریت اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های راهبردی برای توسعه و عمران و آبادانی همه جانبه و عدالت محور در کشور است.

وی اضافه کرد: تیم اجرایی و مدیریتی دولت جهادی و مردمی که برگرفته از اراده ملت می‌باشد، برای خدمت بی‌منت و شایسته به آحاد جامعه منسجم است.

عباسی با بیان اینکه انتصابات فرمانداران و مدیران اجرایی دستگاه‌ها در راستای برنامه‌های راهبردی دولت و ایران قوی برای مردم و به نفع آنان انجام می‌شود، ادامه داد: تحولات اجرایی و خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف معیشتی، اقتصادی و تولید و اشتغال در سال ۱۴۰۱ برای مردم ملموس‌تر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: دولت سیزدهم در مدت حضور خود تمام همت و عزمش را برای خدمت بی‌منت به مردم جزم کرده است.

عباسی خاطر نشان کرد: دولت در شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی و معیشتی شروع به کار کرد و اکنون به حمد الهی با واکسیناسیون گسترده و ذخیره‌سازی برنامه‌مند کالاهای اساسی، وضعیت مطلوبی در جامعه حاکم است.

وی با تاکید بر پیگیری میدانی مسائل و خواسته‌های مردم گیلان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: معیشت و بهبود سطح زندگی اقشار مردم در اولویت دولت سیزدهم است به طوری که از زمان حضور در استانداری گیلان، کارگاه و کارخانه‌ای تعدیل نیرو نداشته است.

استاندار گیلان با اشاره به برکات سفر رئیس جمهوری به این استان افزود: در سفر آیت الله دکتر رئیسی در مرحله نخست، تاکنون یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی به استان گیلان اختصاص یافته و همچنان این امر در روزهای پایانی سال جاری نیز ادامه دارد.

عباسی افزود: این تخصیص اعتبار به منظور انجام کارهای شبانه‌روزی عمرانی و عام المنفعه و جهادی در استان گیلان در نظر گرفته شده که امری بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت گیلان شتاب مضاعف‌تری در سال جدید خواهد گرفت، اظهار داشت: تاکنون در راستای حمایت از تولید و رفع موانع و همچنین ایجاد اشتغال، ۷۰ مجوز بی‌نام در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و رونق تولید صادر شده و صومعه‌سرا از این نظر در رتبه نخست قرار دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی پنجره واحد کسب و کار در گیلان راه اندازی شده و بر اساس برنامه ریزی تا پایان سال ۱۴۰۱ باید ۵۰۰ مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری در این استان صادر شود.

استاندار گیلان تاکید کرد که مدیران و کارشناسان متولی امر باید فضای مهیا شده سرمایه‌گذاری در گیلان را بهتر کنند و اجازه تعلل کار در امور سرمایه گذاران را به نفع مردم به هیچ مدیری نخواهم داد.

عباسی با برشمردن مزیت‌های فراوان صومعه سرا گفت: این شهرستان در حوزه‌های مختلف مستعد است و به طور نمونه در بخش کشت و زراعت چوب صنوبر که یکی از مزیت‌های آن می‌باشد، دولت برنامه‌های حمایتی خوبی در نظر گرفته است.

وی همچنین به سرپرست جدید فرمانداری صومعه سرا تاکید کرد تا با تمام توان و همکاری مدیران انقلابی، برای ارائه خدمات ارزنده به مردم نقاط مختلف شهرستان اهتمام ورزد.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: تا مشخص شدن فرماندار جدید اختیاراتی از سوی استاندار به سرپرست فرمانداری واگذار شده و باید در مسیر خدمت به مردم کوشا باشد.

در این مراسم که امامان جمعه صومعه سرا و گوراب زرمیخ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان صومعه سرا حضور داشتند؛ با قدردانی از تلاش‌های فرماندار پیشین، سرپرستی فرمانداری این شهرستان به محمد نعمتی محول شد.

Share