مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در رودبار و امدادرسانی هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، یک تیم از پایگاه شهید آقایی رودبار به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک تیم نیز از پایگاه جمال آباد لوشان به همراه خودروی ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در پی حادثه ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در شهرستان رودبار یک نفر مصدوم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۰۳:۳۸ بامداد روز جاری مورخ ۱ اسفند ۱۴۰۰، گزارشی مبنی بر ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در شهرستان رودبار توسط عوامل انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، یک تیم از پایگاه شهید آقایی رودبار به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک تیم دیگر نیز از پایگاه جمال آباد لوشان به همراه خودروی ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از تثبیت موقعیت حادثه، سریعا نسبت به رها سازی تنها مصدوم این حادثه اقدام کردند.

غلامی با اشاره به همکاری دیگر دستگاه ها در این عملیات اظهار داشت: در کنار جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس نیز در این عملیات مشارکت داشتند.

سیاوش غلامی در انتها افزود: مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

Share