رئیس بسیج رسانه استان گیلان بیان کرد:

دو گیلانی برگزیده جشنواره مطبوعات ابوذر کشور شدند | استفاده دشمن از ابراز رسانه علیه کشورها

مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: رسانه امروز ابزار قدرتمندی است که دشمن در تحریف وقایع و رخدادها از آن استفاده می‌کند تا ذهن جامعه حریف را به سمت و سویی که می‌خواهد بکشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی پارسا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشمن از رسانه به عنوان یکی از ابزارهای اصلی خود علیه دیگر کشورها استفاده می‌کند، اظهار کرد: رسانه امروز ابزار قدرتمندی است که دشمن در تحریف وقایع و رخدادها از آن استفاده می‌کند تا ذهن جامعه حریف را به سمت و سویی که می‌خواهد بکشاند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه امروز نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارند، گفت: جهاد تبیین یکی از دستوراتی است که رهبری به آن تاکید دارند و بهترین کسانی که می‌توانند در این عرصه خطیر فعالیت کنند خبرنگاران هستند که وظیفه آنان را دوچندان می‌کند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه جشنواره‌های مطبوعات و رسانه یکی از فضاهایی است که خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در زمینه و محورهای مختلف برای ارائه ارسال کنند، افزود: در استان گیلان نیز تاکنون هفت دوره جشنواره مطبوعات برگزار شده که در اختتامیه این جشنواره که ۲۱ دی امسال برگزار شد ۱۵۶۸ اثر به دبیرخانه جشنواره گیلان ارسال شد که ۴۰ نفر در ۱۲ بخش حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

پارسا با بیان اینکه جشنواره مطبوعات ابوذر گیلان هرساله در بیش از ۲۸ استان کشور برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه کشوری این جشنواره‌های استانی نیز در تهران برگزار شد که در این بخش، آثار نفرات برتر جشنواره‌های استانی توسط هیات داوران، داوری و نفرات برتر مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری مطبوعات با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، بیان کرد: پس از بررسی آثار توسط هیآت داوران، حسن غلام‌پور خبرنگار خبرگزاری فارس گیلان در بخش یادداشت حائز مقام سوم و مازیار شاهین زیرک از مستندسازان گیلانی در بخش موشن گرافیک به مقام سوم این جشنواره کشوری دست یافتند.

Share