مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان:

دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ویژه خبرنگاران گیلانی برگزار می‌شود

پارسا مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان از برگزاری دوره های آموزشی رایگان فنی و حرفه ای برای خبرنگاران گیلانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «مهدی پارسا »در گفت و گو با شبستان بر لزوم ترویج آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای تاکید و اظهارکرد: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای زمینه اشتغال جوانان را مهیا خواهد کرد.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیاری از دانش آموختگان دانشگاهی مهارت فنی و حرفه‌ای ندارند، گفت: عدم فعالیت عملی بیکاری در جامعه را افزایش داده است.

وی اذعان کرد: فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای و حمایت از تولید کنندگان داخلی زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورده و از آسیب های جدی اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

پارسا تصریح کرد: بسیج رسانه گیلان علاوه بر برگزاری دورهای آموزشی سواد رسانه، درصدد است مهارت خبرنگاران را در بخش فنی و حرفه‌ای بنا به درخواست کنندگان ارتقا دهد.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود: با پیگیری ها و رایزنی‌های صورت گرفته با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای گیلان، خبرنگاران استان از مهارت های فنی و حرفه ای به صورت رایگان بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست با رایزنی های صورت گرفته کلاس های آموزشی در پنج رشته شیرینی و کیک پزی، خیاطی، برنامه‌نویسی و فتوشاپ و کامپیوتر برای بانوان و آقایان خبرنگار و عکاس برگزار می شود که ثبت نام آن آغاز شده است.

پارسا با اشاره به اینکه بعد از پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی فنی و حرفه ای صادر خواهد شد، افزود: علاقمندان به این رشته ها می توانند در اسرع وقت به سازمان بسیج رسانه گیلان جهت ثبت نام مراجعه و یا با شماره۰۹۱۱۹۲۸۶۴۸۸ تماس حاصل کنند.

Share