تأکید بر غیرقابل قبول بودن وجود این حجم از خودرو در انبار؛

دستور رئیسی در بازدید سرزده از ایران‌خودرو: خودروهای دپو شده را ترخیص کنید

رئیس جمهور ابتدا از خودروهای موجود در انبارهای ایران‌خودرو بازدید میدانی به‌عمل آورد و با تأکید بر غیرقابل قبول بودن وجود این حجم از خودرو در انبار، دستورهایی برای ترخیص خودروها صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان دقایقی قبل در یک بازدید از پیش اعلام نشده از ایران خودرو بازدید کرده و دستورهای مهم در حوزه خودرو را صادر کرد.

در این بازدید رییس جمهور ابتدا از خودروهای موجود در انبارهای ایران خودرو بازدید میدانی به عمل آورد و با تأکید بر غیرقابل قبول بودن وجود این حجم از خودرو در انبار، دستورهایی برای ترخیص خودروها صادر کرد.

رییس جمهور پس از بازدید از انبار خودروهای ایران خودرو، با حضور در خطوط تولید در جریان آخرین وضعیت تولید قرار گرفت و دستورهای مهمی صادر کرد.

تامین قطعات و ترخیص فوری خودروهای دپو شده در انبارهای ایران خودرو، افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در سال آینده، توقف تولید برخی خودروهای قدیمی و آغاز تولید چند خودروی جدید و با کیفیت، اجازه واردات منضبط و تحت نظارت از سال آینده، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، شفاف سازی فرآیند قرعه کشی و رفع ابهام کامل برای مردم با نظارت دقیق وزارت صمت از جمله این دستورها بود.

Share