فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستبند پلیس بندرانزلی بر دستان پزشک قلابی

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس دستگیر و از ادامه فعالیت وی جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس دستگیر و از ادامه فعالیت وی جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی ضمن تشریح به تلاش‌های مجموعه انتظامی شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر مقوله امنیت، سلامت شهروندان از خطوط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی با آندسته از افرادی که بخواهند امنیت و سلامت مردم را در جهت سودجویی‌های شخصی خود در معرض خطر قرار دهند برابر قانون برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی بندرانزلی با انجام تحقیقات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی، یک پزشک قلابی که بدون داشتن مجوز و تحصیلات متناسب در بندرانزلی اقدام به فعالیت می‌کرد را شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، این فرد کلاهبردار فاقد تحصیلات دانشگاهی بوده و هیچگونه مدارک پزشکی ندارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تاکنون این متهم دو شاکی خصوصی دارد خاطرنشان کرد: متهم ۳۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

Share