فرمانده سپاه قدس گیلان؛

حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی موساد نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است

عبدالله پور با ابراز خرسندی از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم غاصب قدس گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی حاصل خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته همواره در تلاش هستند تا امنیت جمهوری اسلامی را با خطر مواجه کنند ولی جوانان این مرز و بوم همواره مانع از انجام این کار شده اند.

وی با ابراز خرسندی از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم غاصب قدس گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از ضرورت‌های جمهوری اسلامی در کنار توان نظامی را توجه به مسائل فرهنگی دانست و بیان کرد: یکی از ضرورت‌های بسیار مهم در جمهوری اسلامی توجه به مسئله فرهنگ است زیرا استکبار به دلیل ناتوانی در مقابله با قدرت نظامی جمهودی اسلامی، خود را آماده جنگ فرهنگی با کشور کرده است.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی در بین مسوولان تصریح کرد: برای مقابله با جنگ و نفوذ فرهنگی استکبار به کشور باید در حوزه فرهنگ برنامه ی متنوعی داشت لذا مسوولان و متولیان امر باید توجه به بیانیه گام دوم را سر لوحه امور خود قرار دهند.

وی یکی از برنامه های استکبار را نفوذ به بسیج و بسیجیان دانست و افزود: مقام معظم رهبری بارها در خصوص برنامه استکبار برای نفوذ به بسیج هشدار دادند به این منظور باید برای مقابله با این خطر بزرگ برنامه ویژه داشت.

Share