سرپرست شهرداری لنگرود خبر داد:

جذب پیمانکار پروژه پارک «انزلی محله» لنگرود | مکان دپوی زباله در آن محله را پاکسازی کردیم

مصطفی طالبی سرپرست شهرداری، حجت الاسلام محسن فداکار رئیس شورای اسلامی شهر و یعقوب رمضانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود در جلسه بررسی مسائل و مشکلات منطقه انزلی محله که ظهر امروز و به ریاست جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری لنگرود برگزار شد، حضور یافتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی طالبی، سرپرست شهرداری لنگرود اظهار کرد: با توجه به مطالباتی که اهالی «انزلی محله» در مسجد صاحب الزمان درخواست کردند و علی‌رغم نامساعد آب‌وهوا توانستیم در مدت کوتاه روکش آسفالت دو کوچه (شجاع و پیام) را انجام دهیم.

وی با اشاره به جذب پیمانکار پروژه پارک «انزلی محله»، اظهار داشت: قرارداد تا این پروژه تا سه روز آینده منعقد خواهد شد و کار را نیز از هفته آینده آغاز خواهیم کرد.

طالبی ادامه داد: کار تنظیف معابر صورت گرفت و مکان دپوی زباله در آن محله را پاکسازی کردیم، همچنین درخواست دیوارکشی بخشی از منطقه را در دستور کار خود قرار دادیم.

سرپرست شهرداری لنگرود در پایان اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم خواسته‌های اهالی «انزلی محله» که در میز خدمت مطرح شده بود، را در چند روز اخیر در حد بضاعت خود جامه عمل بپوشانیم.

Share