سرپرست شهرداری لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

فاز اول کارخانه پسماند لنگرود آماده بهره برداری است | ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه نیازمندیم

در جلسه ای که با حضور سرپرست شهرداری و دکتر محمدی “سرپرست سازمان مدیریت پسماند استان” در دفتر شهردار لنگرود برگزار شد ، درباره آخرین وضعیت جمع آوری و حمل زباله شهری و میزان پیشرفت پروژه کارخانه کمپوست بحث و گفت و گو شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی طالبی، سرپرست شهرداری لنگرود پس از بازدید از کارخانه پسماند لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: در این بازدید، مشکلات و معضلات کارخانه پسماند و برآورد میزان جذب اعتبارات لازم برای اتمام پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی و پیگیری فرمانداری، اعضای شورای شهر و همچنین نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی بتوانیم اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه از سازمان شهرداری‌های کشور تامین کنیم تا مشکل پسماند لنگرود حل گردد.

طالبی اظهار کرد: فاز اول کارخانه پسماند لنگرود آماده بهره برداری است اما این فاز به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند و حتی ممکن است مشکلات دیگری را به همراه داشته باشد.

سرپرست شهرداری لنگرود افزود: در فاز بعدی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهیم داشت و بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به جهت اتمام پروژه نیازمندیم که امیدواریم با تامین اعتبارات پروژه، شاهد بهره برداری آن در سال ۱۴۰۲ باشیم.

Share