آیت الله فلاحتی در یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت:

برکات انقلاب در تمام ساحات بشر سایه افکنده | انقلاب اسلامی کلمه طیبه است

نماینده ولی فقیه در گیلان انقلاب اسلامی را کلمه طیبه عنوان کرد و گفت: آثار و برکات انقلاب اسلامی در تمام ساحات بشر سایه افکنده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امشب در یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت در گلزار شهدای تازه آباد با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: افتخار داریم در دوره ای از تاریخ بشر زندگی می کنیم که انسان های نام آور، مومن و شجاع پا به عرصه گیتی گذاشتند و در راه خدا جان خود را فدا کردند.

وی، زیستن انسان در دوره نورانی انقلاب اسلامی را افتخار عنوان کرد و افزود: امروزه برای نوجوانی که تازه به عرصه این دوران ورود کرده، شنیدن فداکاری های مردان و زنان اوایل انقلاب مانند اسطوره است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ویژگی های نورانی بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: همگونی با نهضت انبیای الهی از ویژگی های انقلاب اسلامی محسوب می شود.
آیت الله فلاحتی، رهایی بشریت از دست طاغوت را ویژگی نهضت انبیای الهی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی محقق شد تا بشر را از بردگی انسان های ظالم خارج کند.

وی، تحقق انقلاب اسلامی را برای به منصه ظهور رساندن تمدن انبیای الهی عنوان کرد و گفت: طاغوت ها نخستین گروهایی بودند که در برابر انبیای الهی ایستادند و امروز نیز حکومت های ظالم از مقابله کنندگان با انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خاری در چشم و استخوانی در گلوی طاغوت ها است، خاطرنشان کرد: انبیای الهی مبعوث شدند تا بشر را در مسیر بندگی خدا تربیت کرده و انسان را از ساحت طاغوت دور کنند.

آیت الله فلاحتی، مترفین یا ثروتمندان مرفه بی درد را از مقابله کنندگان با انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: سیاست بازان عرصه میدانی در درون و بیرون سومین گروهی هستند که نمی توانند پیشرفت های انقلاب اسلامی را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کلمه طیبه است، اظهار کرد: آثار و برکات انقلاب اسلامی در تمام ساحات بشر سایه افکنده است.
امام جمعه رشت به خضوع قدرت های زر و زور در برابر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی در اعماق وجود انسان های آزاده ریشه دوانده است.

Share