تاج شهرستانی در جلسه شورا: آقای علوی شما امروز محبوب تر شدید

اگر وضعیت اینطور است اصلا شهرداری رشت را با سرپرست در این ۴ سال اداره کنیم!

عضو شورای شهر رشت گفت: آقای علوی شما امروز محبوب‌تر شدید زیرا مردم فکر میکنند که شورا این بلا را سر شما آورده است اما واقعا خودتان به این روز کشاندید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت پس از پاسخگویی علوی به سوالات اعضای شورا گفت: بنده هم میخواهم بعد از شورا به بخش خصوصی بروم زیرا زمانی که هنرمند بودم زندگی‌ام روی هوا بود و کسی سراغی از ما نمی‌گرفت.

وی یادآور شد: الان هم که شورا شدم باز هم حقوق من نادیده گرفته می‌شود. رییس مجلس که مقام بالا دستی ما است به شهر رشت می‌آید و ما در جلسه ایشان دعوت نمی‌شویم، رئیس جمهور به گیلان می آید و باز هم کسی ما را دعوت نمی کند و آقای کارگرنیا که رئیس شوراست احتمالا با ارتباطات شخصی خودشان در برخی جلسات حضور دارند.

تاج شهرستانی اظهار کرد: یکی می‌گوید من دهان عباس نژاد را نگاه میکنم، یکی دیگر می‌گوید من تابع دیگر عضو شورا هستم اما بنده در منافع شهر دهان پدرم را هم نگاه نمیکنم.

وی افزود: آقای علوی شما امروز محبوب‌تر شدید زیرا مردم فکر میکنند که شورا این بلا را سر شما آورده است اما واقعا خودتان به این روز کشاندید.

این عضو شورا گفت: من اولین کسی بودم که به شما رای دادم زیرا جوان خوشتیپ، گیلانی و بومی و تحصیلکرده بودید.

تاج شهرستانی با انتقاد از تماس‌ها و فشارهای به عمل آمده اظهار کرد: چطور میشود که یک فرد را به عنوان شهردار انتخاب می‌کنیم، خوب هستیم اما به محض اینکه می‌خواهیم او را برداریم آدم بد می‌شویم.

وی افزود: ما بازیچه دیگران نیستیم که به ما می‌گویند چه کنید، خبرنگاران فقط می نویسند اما کس از زندگی ما خبر ندارد.

این عضو شورا با انتقاد از رسانه‌ها که شورای ششم را متهم به بی‌ثبات‌سازی مدیریت شهری کرده اند، گفت: ما کجا سه شهردار انتخاب کردیم؟ آقای احمدی که از قبل شهردار بودند و بعد از انتخاب ما استعفا دادند. آقای بهارمست هم که سرپرست بودند و ما یک شهردار انتخاب کردیم و آن هم علوی بود.

وی با اشاره به اینکه از همین تریبون اعلام می کنم تا پایان این دوره سه ساله از عمر شورا بابت انتخاب شهردار هیچ فردی با بنده تماس نگیرد گفت: بنده عضو شورای رشت هستم و مستقل تصمیم می گیرم

تاج شهرستانی در پایان گفت: اگر وضعیت اینطور است اصلا شهرداری را با سرپرست در این ۴ سال اداره کنیم!

Share