مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تأکید کرد:

از تمام ظرفیت‌های گیلان برای درخشش در بازی‌های آسیایی استفاده می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار کرد: باید برای درخشش بی‌مانند دربازی‌های آسیایی هانگژوی چین از همه‌ی ظرفیت‌های استان گیلان استفاده بهنگام داشته باشیم. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار کرد: باید برای درخشش بی‌مانند دربازی‌های آسیایی هانگژوی چین از همه‌ی ظرفیت‌های استان گیلان استفاده بهنگام داشته باشیم.

وی در اولین نشست بررسی تنگناها و توانمندی‌های استان گیلان برای موفقیت بی‌مانند در بازی‌های آسیایی چین با اشاره به ضرورت بهره مندی از همه‌ی ظرفیت‌ها بویژه مساعدت استاندار و مجمع نمایندگان، افزود: با توجه به وجود کارشناسان و مربیان دانش آموخته و بسیار زبده در ورزش استان این توانمندی را داریم که با زمان‌بندی مناسب از جهت کمی و کیفی در آوردگاه هانگژوی چین بهترین نتایج در ادوار مختلف کسب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان غفلت در هر کاری را موجب تأثر و پشیمانی دانست و یادآور شد: باید به شیوه‌های برای نمایندگان ورزشی استان‌مان در بازی‌های آسیایی برنامه ریزی کنیم که برایند آن سبب غرور ملی و تهیج جامعه برای پویایی هر چه بیشتر نسل نوپای آن باشد.

در این نشست هر یک از کارشناسان ورزش استان دیدگاه‌های خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن مراحل آماده‌سازی ورزشکاران و حمایت‌های مالی و معنوی ارائه کردند.

Share