در آخرین نماز جمعه سال 1400

آخرین خطبه حجت الاسلام اسدالله زاده به عنوان امام جمعه خمام؛ کم فروشی نکردم

اسدالله زاده تاکرد کرد: در این سال ها تمام تلاشم را کردم تا کم فروشی در وظایفم نسبت به مردم و مصلحت اندیشی منافع دینی و دنیاییشان نداشته باشم ولی از آنجایی که خودم را مصون از اشتباه نمی دانم، خاضعانه از همه تقصیرات ناخواسته ای که در وظایفم انجام گرفته است، از همه مردم و دوستان عزیز خمامی حلالیت میطلبم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه خمام در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: میلاد با سعاد امام عصر عج الله را خدمت همه مؤمنین تبریک عرض می کنم و امیدوارم عیدی این روز عزیز و مبارک را خداوند متعال، فرج حضرت صاحب عج و نجات بشریت از دست ظالمان و مستکبران عالم قرار دهد.
حجت الاسلام حامد اسدالله زاده افزود: همچنین این روز را که با پاس تلاش های عزیزانمان در اداره اطلاعات، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، خدمت یکایک رزمندگان گمنام حضرت ولی عصر تبریک عرض می کنم.
وی ادامه داد: همچنین پیشاپیش آغاز سال جدید شمسی را خدمت همه نمازگزاران و مؤمنین و مردم خمام تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم سال پیش رو، سالی سراسر از موفقیت و کامیابی برای کشور عزیز اسلامی و یکایک مردم عزیزمان باشد.
امام جمعه خمام در ادامه با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم که از تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۶ تاکنون حدود ۱۷۵ خطبه جمعه را توفیق داشتم تا در خدمت مردم خمام باشم، افزود:  به تشخیص شورای محترم سیاستگذاری ائمه جمعه کشور این هفته آخرین هفته ای است که بنده در شهرستان خمام محضر مؤمنین و نمازگزاران جمعه، ایراد خطبه خواهم داشت و ان شاء الله بناست در هفته های آینده امام جمعه جدید شهرستان خدمت مردم عزیز و شریف خمام معرفی گردد.
وی ادامه داد: باورم این است که خدمت در نظام ولایی عبادت و مایه تقرب است و تفاوتی نمی کند در کدام سنگر، مهم آن است که سنگری را که به ما سپرده اند خوب محافظت کنیم.
اسدالله زاده گفت: خدا را شاکرم که در این مدت بیش از ۴ سالی که در خمام با مردم این شهر زندگی کردم. توفیق یافتم تا با غم های مردم غمناک و با شادی¬های مردم شادمان شوم و این را لطف حضرت حق در حقم می دانم. و امیدوارم این غمگین شدن ها و شادشدن ها ذخیره آخرتم گردد.
وی یادآور شد: حتما اینگونه است که با پایان مأموریتم در خمام، عُلقه و علاقه ام به خمام و رفاقت هایم با مردم، خصوصا جوانان، روحانیت معزز و یکایک مردم شریف خمام قطع نخواهد شد و ان شاء الله در هر جایی که باشم مانند یک خمامی نسبت به خمام عِرق و علاقه خواهم داشت.
اسدالله زاده تاکرد کرد: در این سال ها تمام تلاشم را کردم تا کم فروشی در وظایفم نسبت به مردم و مصلحت اندیشی منافع دینی و دنیاییشان نداشته باشم ولی از آنجایی که خودم را مصون از اشتباه نمی دانم، خاضعانه از همه تقصیرات ناخواسته ای که در وظایفم انجام گرفته است، از همه مردم و دوستان عزیز خمامی حلالیت میطلبم و امیدوارم این کمترین خادم خود را به روح بزرگشان حلال فرمایند.
امام جمعه خمام اظهار داشت: ممکن است در این سالها برخی از مسئولین و مدیران از نقدهای تیربون نماز جمعه، دلگیر شده¬ باشند! خدا را شاهد میگیرم که تمام تلاشم را نمودم تا هوای نفس را در موضع¬گیری¬ها و مصلحت¬اندیشی منافع مردم لحاظ نکنم. و امیدوارم همه مدیران و مسئولین محترم خمام نسبت به اهمیت تیربون نماز جمعه، که حقیقتا تیربون سخنگویی نظام اسلامی است، اهتمام ویژه داشته باشند.
وی در انتها گفت: از نماینده محترم ولی فقیه در استان و همه مسئولین استانی که نسبت به بنده لطف داشته و بارها ابراز لطف¬شان برای‌عدم تحویل این سنگر شامل حال بنده شده بود، کمال سپاس و قدردانی را دارم. و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

Share