وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری ماسال بیان کرد:

۹۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان گیلان به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که بیش از ۹۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان گیلان تحت پوشش شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال، ضمن تبریک ایام دهه فجر و ابزار امیدواری نسبت به اینکه مسیر رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی تداوم پیدا کند گفت: یکی از اهدافی که دشمنان با اعمال فشارها و محدودیت‌ها و تحریم‌ها دنبال می‌کنند، ایجاد ناامیدی در میان مردم است، پس باید تلاش کنیم که در مسیر ایجاد اعتماد و امید حرکت کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: اگر چه مشکلات و گرفتاری‌ها در حوزه‌های مختلف وجود دارد اما نباید همیشه نیمه خالی لیوان را دید و باید نقاط قوت و اقدامات انجام شده را هم دید.

وی افزود: برای نمونه در حوزه توسعه ارتباطات، بیش از ۹۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان گیلان تحت پوشش شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت قرار گرفته‌اند اما در جلسات فقط به آن ۱۰ درصد باقی‌مانده اشاره می‌شود البته ما تلاش می‌کنیم روستاهای باقی‌مانده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت متصل کنیم.

زارع‌پور با تاکید بر اینکه بیان دستاوردهای نظام و انقلاب می‌تواند منجر به ایجاد امید و نشاط در میان مردم و به ویژه جوانان شود، گفت: وقتی تحت فشار هستیم فراموش می‌کنیم که جوانان با وجود تمام محدودیت‌ها چه دستاورها و موفقیت‌هایی در حوزه‌های مختلف، از هسته‌ای و فضایی گرفته تا پزشکی و نانو و بسیاری از حوزه‌های دیگر، به دست آورده‌اند. بنابراین لازم است به این موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اشاره شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: درباره مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه، انشالله آنچه مربوط به حوزه کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مشکلات ارتباطی شهرستان و روستاهای تابعه به طور ویژه پیگیری خواهد شد. سایر موارد را نیز، هم در جلسه شورای اداری استان و هم در حاشیه جلسات هیات دولت به اطلاع وزرای مربوطه می‌رسانم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به شهرستان ماسال بر مزار شهدای این شهرستان حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه از پروژه در دست احداث سد لاستیکی ماسال بازدید کرد.

زارع‌پور همچنین برای ابلاغ سلام رئیس‌جمهوری در منزل شهید رامین امیری حاضر شد.

Share