امام جمعه و شهردار کومله؛

کومله با شتاب در حال تغییر و توسعه است | بودجه ۱۴۰۱ شهرداری واقعی بسته می شود

مهدی پور با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری ۲۷ میلیارد تومان دیده شده است، افزود: امیدواریم حرکت نوینی در شهر کومله آغاز شود تا مردم احساس آرامش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) برگزاری مراسم زیارت عاشورا، سخنرانی و تفسیر نهج البلاغه با حضور مهدی‌پور شهردار کومله، عظیمی ریاست شورای شهر کومله، حاج آقا محیطی امام جمعه بخش، بخشدار کومله، سایر مسئولین ادارات و پرسنل شهرداری در نمازخانه شهرداری کومله برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام محیطی امام جمعه کومله با بیان اینکه کومله با شتاب در حال تغییر و توسعه است، افزود: امیدوارم در سال ۱۴۰۱ شاهد تحول، دگرگونی و پیشرفت بیشتر کومله باشیم.

منوچهر مهدی پور با اشاره به پیش بینی درست بودجه ۱۴۰۱ گفت: مشارکت مردم به حدی خوب بود که فاصله بین بودجه مصوب و تحقق یافته در سالهای گذشته صد درصد است.

وی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری ۲۷ میلیارد تومان دیده شده است، افزود: امیدواریم حرکت نوینی در شهر کومله آغاز شود تا مردم احساس آرامش کنند.

شهردار کومله با قدردانی از اعضای شورا یادآور شد: همکاری اعضای شورا با شهرداری مثال زدنی است و چنین شورایی را در هیچ جایی ندیدم.

مهدی پور در ادامه پیاده راه سلامت را یکی از پروژه های بزرگ شهر دانست و گفت: پروژهای کومله در ایام دهه فجر افتتاح نشد اما به دنبال این هستیم در اسفندماه با حضر استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

وی با قدردانی از حمایت های امام جمعه کومله اظهار کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۱ برای همه ما سال خوبی باشد.

صادقی عظیمی نیز در این نشست با بیان اینکه اکثریت اعضای شورا با بودجه پیشنهادی موافق هستند، افزود: ۵ پروژه مهم معرفی شده که در سال ۱۴۰۱ در برنامه قرار دارد.

رئیس شورای شهر کومله اظهار کرد: احداث ساختمان اداری شهرداری، پارک سیزده به در، ساختمان آتش نشانی از جمله پروژه‌های مهم است.

Share