امام جمعه خمام؛

چطور برای آزادسازی ساحل، عزم شبانه روزی صورت میگیرد ولی برای معضل پسماند و اشتغال…؟!

امام جمعه خمام گغت: سؤال مردم از نماینده عالی دولت در استان این است که چطور برای آزاد سازی ساحل که حداقل اولویت سوم و چهارم گیلان بود، عزم شبانه روزی صورت میگیرد ولی برای معضل پسماند سراوان و اشتغال و بسیاری از اولویتهای دیگر آن همت و عزم، کمتر دیده می شود؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه خمام در خطبه دوم نماز جمعه این شهر گفت: بحمد الله بعد از دستور رئیس جمهور محترم برای آزادسازی سواحل، حرکت خوب و سریعی برای اجرایی نمودن دستور ایشان صورت گرفت. و بحمدالله استاندار محترم گیلان هم تمام تلاش و همتشان را برای سرعت بخشیدن به این مطالبه مردمی انجام دادند. که بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده ادامه داد: اما سؤالی که این روزها مردم از مسئولین و مقام عالی دولت در استان می پرسند، این است که آیا مسأله اول و اولویت دار استان گیلان آزاد سازی سواحل بود؟! جناب آقای رئیسی در جلسه شورای اداری استان( که بنده هم حاضر بودم) نسبت به ساماندهی فاضلاب شهری در استان و حل معضل پسماند سراوان و تشکیل کارگروه های حل مشکلات کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل و همچنین در حوزه فرهنگی دستور دادند بُرش استانی نقشه مهندسی فرهنگی گیلان نیز انجام شود.

وی یادآور شد: حتما برای همه اینها و بسیاری دیگر از مصوبات سفر ایشان اقداماتی صورت گرفته است و احتمالا جلساتی نیز برای اجرایی شدن آن تشکیل شده است. ولی سؤال مردم از نماینده عالی دولت در استان این است که چطور برای آزاد سازی ساحل که حداقل اولویت سوم و چهارم گیلان بود، عزم شبانه روزی صورت میگیرد ولی برای معضل پسماند سراوان و اشتغال و بسیاری از اولویتهای دیگر آن همت و عزم، کمتر دیده می شود؟!

امام جمعه خمام تاکید کرد: تریبون نماز جمعه نیز وظیفه دارد با تمام ارادتی که به دولت انقلابی آیت الله رئیسی و نمایندگان ایشان در استان دارد، وظیفه انعکاس نقدهای منصفانه و منطقی مردم را نیز انجام دهد.

اسدالله زاده گفت: امیدواریم همان عزم و جدیتی که برای آزادسازی سواحل انجام گرفت، بالاتر از آن برای حل مسائل اولویت دار استان نیز صورت پذیرد. همانطور که از تریبون نماز جمعه نقد منطقی می بایست صورت پذیرد، قدردانی از تلاش و کوشش مسئولین نیز باید انجام شود. اقدام خوب و پسندیده سپاه ناحیه مقداد برای در اختیار گذاشتن سالنهای ورزشی اختصاصی بسیجیان به عموم شهروندان خمامی، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ورزشکاران رزمی کار خمامی که در سال های اخیر قهرمانان خوبی را هم تربیت نموده اند، به جهت کمبود امکانات زیرساختی، با مشکلات زیادی مواجه بودند، که بحمدالله با همت بسیج و سپاه، امکان استفاده از مجموعه سالن اختصاصی ورزش های رزمی شهید سلیمانی برای عموم شهروندان فراهم شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه خمام در پایان اظهار کرد: امیدواریم با همت مدیران حوزه ورزشی خمام، مشکل زیرساخت های همه رشته های ورزشی جوانان بهبود پیدا کند. ان شاء الله

Share