عضو شورای شهر لاهیجان؛

پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری | استانداری عیدی کارگران را ۱/۶ میلیون تعیین کرد

فلاح گفت: امسال عیدی پرسنل کارگری معادل یک میلیون و ششصد هزار تومان اعلام شده و این موضوع گلایه پرسنل شهرداری را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشید فلاح در جلسه شورای شهر گفت: خوشبختانه از آغاز بکار مهندس زنده دل در شهرداری لاهیجان، پرسنل شهرداری حقوق و مزایای خود را به موقع دریافت می‌کنند و شهرداری در این زمینه به آرامش نسبی رسیده است و امیدواریم با ادامه این روند معوقات پرسنل نیز به روزرسانی شود و پرسنل شهرداری بابت معوقات خود که از شهرداران قبلی به جای مانده دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی گفت: شایعاتی در بین پرسنل پیچیده که معوقات سالهای ماضی پرسنل پرداخت نمی‌شود. شهردار لاهیجان به تناسب وضعیت درآمدی شهرداری انشاا… معوقات سالهای گذشته را پرداخت خواهد نمود و از این بابت جای نگرانی نیست.

سخنگوی شورا اظهار داشت: شورای شهر لاهیجان در آبان ماه سال جاری میزبان دکتر فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی بوده و خواستار حمایت ایشان در مجلس شورای اسلامی به جهت تبدیل وضعیت و همسان‌سازی حقوق پرسنل شهرداری شدیم و ایشان قول مساعد دادند.

فلاح افزود: متأسفانه در این رابطه هنوز خبرهای خوشی به پرسنل نرسیده است و حتی با بخشنامه‌ای که از سوی معاونت محترم عمرانی استانداری در خصوص عیدی کارگران به شهرداری ابلاغ شده است، امسال عیدی پرسنل کارگری معادل یک میلیون و ششصد هزار تومان اعلام شده و این موضوع گلایه پرسنل شهرداری را به همراه داشته است.

وی گفت: کارگران شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از قشر زحمتکش جامعه هستند و از استاندار محترم گیلان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی میخواهیم در خصوص بخشنامه صادره تجدید نظر کنند و تدبیری اندیشیده شود تا کارگران زحمتکش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همچون سنوات قبل عیدی خود را معادل دو ماه حقوق دریافت کنند.

Share