جواد نجار تمیزکار: وزیر را از نقش مدیریت شهری لاهیجان برای کمک به ورزش آگاه نکردند

گلایه رییس شورای شهر لاهیجان؛ از زحمات مدیریت شهری برای تکمیل تختی نامی برده نشد

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به خاطر نادیده گرفتن زحمات مدیریت شهری لاهیجان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت دهه مبارک فجر یکدوره مسابقات طناب کشی بین محلات شهر لاهیجان برگزار شد.
در این مسابقات تیم های آتش نشانی، شادهسر و آقا سید حسین به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
این مسابقات با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، رییس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه ،شهرداری لاهیجان برگزار شد.
جواد نجار تمیزکار، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم توزیع جوایز ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی گفت: از همه دست اندرکاران برپایی این مسابقات و اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری باید قدردانی کنیم که توجه ویژه ای به ورزش محلات دارند.
وی افزود: از سیاست گذاری شورا اسلامی شهر و شهرداری و پیگیری های شهردار محترم به خاطر توجه به امر ورزش تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: تاکید اعضای شورا و شهردار برای پرداختن به ورزش محلات باعث شد اعضای هیئت مدیره در رابطه با ورزش محلات گام برداشته و با توجه به ۲ سال باقی مانده تا پایان این دوره شورا و همچنین انتخاب نمایندگان شهرداری در محلات برای ورزش محلات گام های بیشتری برداریم.
جواد نجار تمیزکار گفت: هدف از انتخاب نمایندگان شهرداری این است که مشکلات محلات در همان محل توسط نماینده شهرداری پیگیری و حل شود.
و افزود: از محلات شهر هم انتظار داریم در مسابقات محلات حضور پرباری داشته باشند.
وی اضافه کرد: از روابط عمومی شهرداری هم که در ایام دهه مبارک فجر زحمت کشیدند قدردانی می کنم.
فروغ اسلام پرست رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم از فعالیت های ورزشی شهرداری و همچنین همکاری در آماده سازی سالن تختی برای افتتاح تشکر کرد.
وی گفت:اگر کمک های شهرداری نبود هیچ وقت نمی توانستیم این مجموعه را افتتاح کنیم و حضور وزیر را در لاهیجان داشته باشیم.

گلایه رییس شورای شهر لاهیجان از مدیرکل ورزش گیلان

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به خاطر نادیده گرفتن زحمات مدیریت شهری لاهیجان انتقاد کرد.
جواد نجارتمیزکار افزود: ای کاش قدردانی رییس اداره ورزش لاهیجان به خاطر زحمات مدیریت شهری لاهیجان برای آماده کردن سالن ورزشی طبقاتی تختی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در روز افتتاح این سالن و مقابل وزیر انجام می شد.
وی اضافه کرد: نقد ما به عملکرد مدیر کل ورزش استان به این دلیل است که در سخنرانی خود در روز افتتاح از کارگران خدوم شهرداری لاهیجان که برای آماده سازی سالن و مراسم افتتاح تلاش های بسیاری صورت دادند، نامی برده نشد تا وزیر از نقش مدیریت شهری لاهیجان در توجه به ورزش و کمک برای افتتاح سالن تختی آگاه شود.
وی گفت: دریغ از یک جمله تشکر یا ذکرنام که به زحمات کارگران شهرداری لاهیجان اشاره شود.
لازم بذکر است: در حالیکه سالن ورزشی مجموعه تختی آماده افتتاح و حضور وزیر ورزش و جوانان نبود، با تلاش شبانه روزی شهرداری لاهیجان این سالن برای افتتاح و حضور وزیر آماده شد.
فروغ اسلام پرست رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم در مسابقات طناب کشی باشگاه شهرداری، از فعالیت های ورزشی شهرداری و همچنین همکاری در آماده سازی سالن تختی برای افتتاح تشکر کرد.
وی گفت:اگر کمک های شهرداری نبود هیچ وقت نمی توانستیم این مجموعه را افتتاح کنیم و حضور وزیر ورزش را در لاهیجان داشته باشیم.

Share