آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت:

ناسپاسی است که پیشرفت های نظام اسلامی در ۴۳ سال گذشته نادیده گرفت شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: به همه متولیان و مسئولان توصیه می کنم نظارت بر ارزاق عمومی را تشدید کرده و بازرسی ها را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: چهارم اسفندماه مصادف با روز تکریم از مفقودان و اسراء است و این روز را که نظام اسلامی خود را مدیون تلاش‌های مجاهدانه مردم می‌داند، گرامی می‌داریم.

وی در ادامه رجب را ماه ذکر و دعا عنوان کرد و افزود: ذکر استغفار در این ماه عزیز بسیار سفارش شده است.

امام جمعه رشت با اشاره سخنرانی ویدئویی رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، بیان کرد: مقام معظم رهبری از حضور میلیونی ملت ایران در مراسم ۲۲ بهمن ستایش کردند.

آیت الله فلاحتی به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه نقد نباید روی انبوه پیشرفت‌های صورت گرفته را بپوشاند، اشاره کرد و گفت: ناسپاسی است که پیشرفت‌های نظامی اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته را نادیده بگیریم و براین اساس نقدکنندگان توجه داشته باشند سیاه نمایی نشود.

وی با بیان اینکه پیشرفت مملکت، اقتدار کشور و تمدن نوین اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اکنون متفکران غربی نیز اذعان دارند جمهوری اسلامی برنامه‌ای که در پیش گرفته دنیای بشر را وارد این عرصه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اقتدار انقلاب اسلامی در به چالش کشیدن قدرت‌های بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن با فشار اقتصادی و لجن‌پراکنی افکار و اندیشه مردم به ویژه جوانان ما را هدف رفته است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مذاکرات برجامی در وین، اظهار کرد: مذاکره کنندگان تحریم‌ها را بردارند و در این زمینه راستی آزمایی کنند زیرا ملتی که بدون راستی آزمایی به آمریکا اعتماد کند، بازنده است.

وی به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: به همه متولیان و مسئولان توصیه می‌کنم نظارت بر ارزاق عمومی را تشدیده کرده و بازرسی‌ها را جدی بگیرند.

امام جمعه رشت پیرامون حقوق والدین در راستای سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: در مکتب نورانی اسلام والدین به ویژه مادر جایگاه برجسته‌ای دارد.

Share