شهریاری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد:

مشکل جدی دانشگاه‌های علوم پزشکی در پرداخت حق‌الزحمه کارکنان

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاه‌های علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاههای علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان و مزایای کادر بهداشت و درمان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاه‌های علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است و افرادی بدون امنیت شغلی در حال کارکردن هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنانش افزود: بنابر اعلام مسئولان نهادهای امنیتی قیمت برخی داروها هزار درصد افزایش یافته و حتی لیستی از این داروها داشتند.

شهریاری با اشاره به بحث بودجه یادآور شد: متاسفانه سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات در رابطه با پرداخت منابع را اجرایی نمی‌کند و منابع را تخصیص نمی‌دهد، واقعا اگر منابع نداریم همانند گذشته از حضرت آقا برای برداشت از صندوق توسعه ملی درخواست کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: این گونه نمی‌شود کرونا را مدیریت کرد و آخرش هم پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان زیر سوال و هجمه می‌روند.

Share