مظلومی: نگاه به ورزش نابینایان و کم بینایان باید متفاوت باشد

مسعود کارگر رئیس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان شد

انتخابات مجمع عمومی هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان با حضور رئیس فدراسیون امروز برگزار و مسعود کارگر به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انتخابات مجمع هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون در آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

در این مجمع مسعود کارگر با کسب ۱۵ رای از ۲۴ آرای ماخوذه به مدت چهار سال بعنوان رئیس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان انتخاب شد.

پیش از این نیز کارگر ریاست هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان را بر عهده داشت.

دیگر کاندیدای این مجمع بابک بهاری ۷ رای از مجموع آراء را کسب کرد.

همچنین در این مجمع، زهرا رمضانی با ۲۲ رای نایب رئیس، رحمان امیری با ۲۰رای کارشناس خبره، خدیجه پرستار با ۲۰رای خزانه دار، علی نعمت دوست با ۱۸ رای و شهرزاد نوزاد صدیق با ۱۹ رای، بعنوان هیات رئیسه هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان گیلان با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.

نگاه به ورزش نابینایان و کم بینایان باید متفاوت باشد

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون، در مجمع انتخابات رئیس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان، با تبریک انتصاب جهانبخش آرمان، به سمت سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان و تبریک ولادت مولای متقیان، از حمایت‌های فدراسیون در جهت اعتلای ورزش همگانی و قهرمانی در بین ورزشکاران نابینا و کم بینا سخن گفت و افزود: هم اکنون ۱۱ سالن تخصصی در سطح استان در اختیار هیات قرار دارد که می‌تواند با ایجاد امکانات مورد نیاز رغبت به حضور نابینایان و کم بینایان را افزایش دهد.

وی توجه به ورزش قهرمانی را در بین نابینایان و کم بینایان متذکر شد و افزود: امیدواریم با تحول در ساختار مدیریت ورزش استان شاهد درخشش بیش از پیش نابینایان و کم بینایان باشیم.

از تمامی ظرفیتهای استان برای ارتقای ورزش استان گیلان استفاده خواهیم کرد

جهانبخش آرمان سرپرست ورزش و جوانان گیلان در مجمع انتخابات هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان گیلان از هماهنگی با وزارت ورزش در جهت تخصصی کردن فضای ورزشی و در اختیار گذاشتن آن به هیاتهای ورزشی خبر داد و یادآور شد: سیاست کلی ما در این فرایند استفاده از تمامی ظرفیت‌ها جهت ارتقای ورزش استان خواهد بود.

وی در این رابطه از تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بازسازی اماکن ورزشی سخن گفت و افزود: با بازسازی اماکن ورزشی شرایط بسیار خوبی برای هیات‌ها و ورزشکاران فراهم خواهد شد.

Share