معاون فرهنگی ارشاد گیلان خبر داد:

«عصری با کتاب» در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود

حسین ابراهیمیان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری «عصری با کتاب» در قالب برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در تالار مرکزی رشت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «حسین ابراهیمیان» با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار داشت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور ۲ هزار و ۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی و بیش از ۲۰۰ هزار عنوان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه به مناسبت برگزاری این نمایشگاه، برنامه‌های ترویجی و فرهنگی در استان گیلان تدارک دیده شده است از برگزاری «عصری با کتاب» خبرداد و افزود: این محفل ادیبانه با حضور دو تن از فرهیختگان گیلانی «محمدعلی جعفری دوآبسری» و «محمد بشرا» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، انجمن ادبی قلم و حوزه هنری استان در برگزاری این حرکت فرهنگی مشارکت دارند اعلام کرد: این محفل یک‌شنبه (۱۰ بهمن) ساعت ۱۵:۳۰ عصر در تالار مرکزی رشت میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

ابراهیمیان تصریح کرد: محفل «تلمذ شاعرانه» با حضور شاعران آیینی از دیگر برنامه‌های دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بود که جمعه (۸ بهمن) در محضر استاد «م. موید» در لاهیجان برگزار شد.

گفتنی است، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز و تا دهم بهمن‌۱۴۰۰ ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی Ketab.ir مراجعه کنند.

Share