با حضور سرپرست فرمانداری رشت؛

سجاد پورموسی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت معرفی شد

با حضور سرپرست فرمانداری رشت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با تقدیر از زحمات آقای علی لقمانی، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید رضا امام پناهی در نشستی که به منظور معارفه سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت  با حضور مهندس آقاجانی سرپرست اداره کل تعاون، رفاه و تامین اجتماعی گیلان برگزار شد، با تقدیر از زحمات آقای علی لقمانی و آرزوی موفقیت برای آقای سجاد پورموسی به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان رشت، تاکید کرد: بر اساس نگاه دولت، کارگزاران نظام باید با رویکردی مردمی، با حضور میدانی و بدور از قواعد دست و پا گیر اداری از نزدیک مشکلات و موانع را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه راهبردهای جدید و کارشناسی برای برون رفت از مشکلات، اضافه کرد: ضرورت دارد دستگاه های دولتی با هم افزایی در بحث اشتغال و بالا بردن سطح تولید تا رفع کامل معضلات در کنار مردم باشند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این که مدیران دولتی باید با نگاه انقلابی، منشاء تغییرات مثبت در ادارت باشند؛ گفت: با توجه به حجم بالای استقرار واحدهای صنعتی استان در شهرستان رشت، مجموعه فرمانداری و دستگاه های دولتی برای همراهی در حل مشکلات حوزه تولید و کارگری آمادگی کامل دارند.

سرپرست فرمانداری رشت با تقدیر از زحمات لقمانی رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان رشت، افزود: امیدواریم با حضور آقای پورموسی و تجاربی که از سالهای خدمت اندوخته اند شاهد ارتقاء شاخص خدمت رسانی به مردم در مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه رشت باشیم.

گفتنی است سجاد پورموسی پیش از این ریاست اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان های آستانه اشرفیه و صومعه سرا را در کارنامه کاری خود دارد.

Share