سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد:

تمدید یک‌هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی | لزوم ارائه تست منفی برای کارکنان واکسن‌نزده

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر گفت: کارکنان ادارات باید واکسیناسیون را انجام یا هر ۱۵ روز یکبار تست منفی کرونا ارائه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، عباس شیراوژن درباره مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: تعطیلی مهدکودک‌ها در شهرهای قرمز و دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: در این جلسه مجدداً بر تصمیم‌گیری ستاد کرونای استان‌ها درباره حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌های آن منطقه، بر اساس میزان شیوع بیماری در میان دانش آموزان و دانشجویان تأکید شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر رعایت جدی‌تر شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط اصناف و وسائل نقلیه عمومی به خصوص مترو و ایرلاین‌ها از دیگر مصوبات این ستاد بود؛ تصریح کرد: در این جلسه بر کنترل جدی‌تر اجتماعات بر اساس محدودیت‌های تصویب شده در گذشته تأکید و این محدودیت‌ها یک هفته دیگر تمدید شد؛ بر این اساس اجتماعات فرهنگی و مذهبی در حد ۲۰ درصد ظرفیت فضا و به مدت حداکثر ۹۰ دقیقه و جلسات اداری با حداکثر ۳۰ نفر و در مدت حداکثر ۹۰ دقیقه امکان برگزاری دارند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کارکنان ادارات باید واکسیناسیون را انجام دهند یا هر ۱۵ روز یکبار تست منفی PCR ارائه دهند.

Share