کارگرنیا مطرح کرد؛

بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری عملیاتی است | رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه سه رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به صحبت با جمعی از مراجعه کنندگان به شهرداری منطقه سه رشت اشاره کرد و گفت: طی صحبتی که در این بازدید با جمعی از مراجعه کنندگان به شهرداری منطقه سه انجام دادم، خوشبختانه این شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه رضایت داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز با حضور در شهرداری منطقه سه و بازدید از واحدهای مختلف آن اظهار کرد: برنامه‌های شهرداری منوط به بودجه سالیانه است و متاسفانه در بیشتر مواقع شاهد برخورد سلیقه‌ای در هزینه کرد بودجه هستیم.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی نباید به سلایق شخصی توجه کرد افزود: برخی از شهرداران به موضوع ترافیک و برخی دیگر به اتمام پروژه‌های نیمه تمام و… تمایل دارند و این تفکر را در روند اجرای پروژه‌های عمرانی دخیل می‌کنند و معتقدم باید به تمامی نیازهای شهر توجه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رشت عملیاتی باشد و امیدواریم با نگاهی صحیح به برنامه‌های تدوین شده در سال آینده شاهد اجرای چندین پروژه بزرگ و تاثیر گذار در رشت باشیم.

کارگرنیا با اشاره به اینکه شهرداری رشت در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی نباید از فعالیت‌های روزمره غافل شود، بیان کرد: در برخی از مناطق رشت شاهد گلایه شهروندان در حوزه‌های رفت و روب و… هستیم و پرداختن به پروژه‌های عمرانی نباید موجب شود تا از چنین مباحثی غافل شویم.

وی با تاکید به حفظ کرامت پرسنل شهرداری رشت افزود: متاسفانه با انجام برخی از اقدامات، تصمیمات ناصحیح وعدم شایسته سالاری در بخش‌هایی، کرامت پرسنل نادیده گرفته می‌شود و گاهی اوقات شاهد حضور افرادی در جایگاه‌هایی هستیم که از توانایی و تخصص لازم برخوردار نیستند و عملکردشان موجب گلایه شهروندان و بروز مشکل در شهرداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه توجه به ثبات مدیریتی نباید فقط در راس شهرداری مطرح باشد، تصریح کرد: وقتی مدیر شهرداری منطقه حتی نسبت به جابجایی و یا برکناری معاونش بی‌اطلاع است یقینا این اقدامات موجب بی‌نظمی و تزلزل می‌شود.

کارگرنیا با اشاره به اینکه برای تحقق آینده خوب برای پرسنل شهرداری و روزهای خوش برای شهر در تلاشیم گفت: در برنامه‌های سال ۱۴۰۱ مباحثی را در دست پیگیری داریم که یقینا آینده خوبی برای پرسنل شهرداری و خبرهای خوشی برای شهروندان بهمراه دارد و قصد داریم با ایجاد تغییراتی اعتماد از دست رفته شهروندان را مجددا به مدیریت شهری رشت جلب کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های پرسنل شهرداری رشت گفت: از پرسنل شهرداری رشت تقاضا دارم همچون گذشته نسبت به انجام امور دلسوزانه برخورد کنند و امیدوارم با برنامه‌هایی که تدوین شده است در پایان عمر شورای ششم رشت بتوانیم با آرامش خیال از عملکردمان دفاع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به صحبت با جمعی از مراجعه کنندگان به شهرداری منطقه سه رشت اشاره کرد و گفت: طی صحبتی که در این بازدید با جمعی از مراجعه کنندگان به شهرداری منطقه سه انجام دادم، خوشبختانه این شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه رضایت داشتند که این موضوع مایه خرسندی است و امیدوارم همواره تکریم ارباب رجوع جزء اولویت‌های شهرداری باشد.

Share