همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از فرهنگسرای شهید رسول عزیزی در لوندویل

فرهنگسرای سردار شهید رسول عزیزی لوندویل همزمان با دهه فجر روز سه شنبه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور در جشن انقلاب و آیین بهره برداری از فرهنگسرای سردار شهید رسول عزیزی لوندویل گفت: نام شهدا و ایثارگران هیچگاه از قلب مردم ایران زمین پاک نشده و مکتبشان همواره پر از جانفشانی و ایثارگری است.

رضایی‌پور با اشاره به نام‌گذاری انقلاب اسلامی به نام محرومان بیان کرد: وظیفه مسئولان خدمت به مردم و محرومان است و امام (ره) فرمودند من زرق و برق این کاخ‌ها را به نور دل کوخ نشینان نمی‌فروشم.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به حرکت انقلاب اسلامی برای مقابله با کفر، ظلم و ستم تصریح کرد: در جنگ تحمیلی با بیش از ۴۰ کشور مبارزه کرده و پشت دشمن را به خاک مالیدیم.

رضایی‌پور با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن در حوزه اقتصادی علیه کشور بیان کرد: کشوری که خود را کدخدای جهان می‌نامید، عاجزانه زمین را خالی کرد و از برجام کنار کشید، این‌ها همه نشان از ناتوانی و خشم آن‌ها از پیشرفت و ترقی ملت ایران است.

وی معیار حرکتی دشمن را تنها در حوزه اقتصادی دانست و بیان کرد: حضور آن‌ها در عراق به دلیل استعمار نفتی این کشور بود و صدور انقلاب و شنیده شدن صدای آن در جهان بزرگترین دلیل عداوت دشمن با ملت بزرگ ایران اسلامی است.

رضایی‌پور بیان کرد: صدای انقلاب اسلامی در پاهای مدافعان حرم و فرزندان این ملت در منطقه است و به زودی دشمن منطقه را ترک خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به اینکه این کشور در درون زخم‌هایی را دارد، تصریح کرد: تئوری و ترفند دشمن از طریق شعبده بازهای رسانه‌ای بر حوزه دنیای مجازی است و با دروغ فریب و ایجاد حس نا امیدی و یأس و فریب جوانان سعی در رسیدن به اهداف شوم خود دارد.

وی گفت: هدف دشمن تولید محتوای منفی در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به بند‌های آن و روشنگری و تبیین انقلاب، می‌توان ریشه‌های انقلاب اسلامی را قدرتمند و هدفمند کرده و به دستان صاحب واقعی‌اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رساند.

وی با اشاره به توانمدیهای‌های امروز کشور در تمام حوزه‌ها گفت: امروز در حوزه اختراعات، تکنولوژی، بهداشت و درمان و امنیت، جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مقتدر بوده و این‌ها از ثمرات انقلاب اسلامی است.

رضایی‌پور با اشاره به لزوم توجه به ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان آحاد مردم بیان کرد: شعار ما در این شهرستان مرزی اتحاد برای ساختن آستارا و وطن خود است و این مورد با همیاری، همدلی و اتحاد قطعا دست یافتنی خواهد بود.

به گزارش دیارمیرزا این فرهنگسرا، به نام فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان آستارا سردار شهید رسول عزیزی نامگذاری شد و از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر به عمل آمد.

اجرای سرود انقلابی توسط گروه سرود نسل انقلاب لوندویل شهرستان آستارا و اجرای نمایش کمدی توسط گروه نمایش سهند آستارا از دیگر بخش‌های این آیین بود.

Share