به منظور ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب صورت گرفت؛

برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در مدارس گیلان

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی، سیزدهمین دوره جشنواره نخستین واژه آب به طور همزمان در مدارس شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیزدهمین دوره جشنواره فراگیری نخستین واژه آب بطور همزمان در مدارس استان گیلان برگزار شد.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به منظور ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی، سیزدهمین دوره جشنواره نخستین واژه آب به طور همزمان در مدارس شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

لیلا علیزاده با بیان اینکه بیش از یکهزار دانش آموز در این جشنواره با اهمیت و نقش آب در زندگی انسان‌ها و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدند، افزود: پخش فیلم‌های آموزشی، کتاب، بازی‌های فکری با موضوع آب و برگزاری مسابقه نقاشی از برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره بود.

وی گفت: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب گیلان در شهرستان‌های مختلف با حضور در مدارس ابتدایی راهکارهای ساده صرفه جویی در مصرف آب را به دانش آموزان ارائه دادند.

وی افزود: تعدادی از دانش آموزان نیز به صورت مجازی از طریق شبکه شاد از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

Share