در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»

بازدید دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس از پگاه گیلان | تلاش برای افزایش سرانه مصرف لبنیات

مدیرعامل پگاه گیلان در این نشست بر توسعه صنعت دام‌پروری در استان و ایجاد بسترهای فرهنگی برای افزایش سرانه مصرف لبنیات با اهتمام به‌سلامت مردم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت و دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از پگاه گیلان در نشستی با مدیران ارشد این شرکت حضور یافت.

در این نشست احمدرضا پارسا مدیرعامل پگاه گیلان ضمن تشکر از حضور بهروزی فر گفت: این نشست به‌منظور تبادل‌نظر برای تداوم تولید محصولات سلامت‌محور، نوسازی صنعت و تأمین مطمئن مواد اولیه (شیر خام) تشکیل‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت، توجه به استانداردها و کیفیت تولیدات از مسائل مهمی است که رضایت مردم را به دنبال دارد و از جمله اهداف مهم پگاه گیلان است.

مدیرعامل پگاه گیلان در این نشست بر توسعه صنعت دام‌پروری در استان و ایجاد بسترهای فرهنگی برای افزایش سرانه مصرف لبنیات با اهتمام به‌سلامت مردم تأکید کرد.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه، پگاه گیلان را پیشرو در عرصه تولیدات سلامت‌محور خواند.

وی تلاش‌های هدفمند و مؤثر کارگران، کارشناسان و مدیران پگاه گیلان را ستود و ابراز امیدواری کرد: با حضور دکتر پارسا به‌عنوان مدیرعامل پگاه گیلان در آینده‌ای نزدیک، شاهد تحولات چشمگیری در این مجموعه بزرگ تولیدی باشیم.

بهروزی فر با اشاره به شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» تصریح کرد: همه ما در برابر واحدهای تولیدی، یک مسئولیت سنگین داریم و آن اینکه گره‌ها را بازکنیم تا تولید شکوفا شده و اشتغال رونق بگیرد.

وی افزود: با همکاری کارگروه رونق تولید، از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۲ هزار ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به‌عنوان سرمایه در گردش، جهت تأمین مواد اولیه و سرمایه ثابت برای تکمیل خطوط تولید، به حوزه‌های متعدد تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی گیلان پرداخت‌شده است.

شایان‌ ذکر است در این نشست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن، بیتا معاون منابع انسانی و پشتیبانی،پرشکوهی رئیس حراست پگاه گیلان و غلامی مدیر عامل شرکت بازارگستر پگاه منطقه یک حضور داشتند.

عکاس: میلاد غیور

Share