به مناسبت ششمین روز دهه فجر، صورت پذیرفت؛

افتتاح ۲۶ پروژه خدماتی و عام المنفعه عمران روستایی در بخش خشکبیجار

همزمان با ششمین روز دهه فجر و با حضور سرپرست فرمانداری رشت، ۲۶ پروژه خدماتی و عام المنفعه عمران روستایی با مجموع اعتبار ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حمیدرضا امام پناهی سرپرست فرمانداری رشت، ۲۶ پروژه خدماتی و عام المنفعه عمران روستایی در بخش خشکبیجار به بهره‌برداری رسید.

امام پناهی در حاشیه افتتاحیه پروژه‌های بخش خشکبیجار، گفت: برای این پروژه‌های اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

سرپرست فرمانداری رشت اظهار کرد: ۱۹ پروژه برق‌رسانی در بخش خشکبیجار با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان که عمده این پروژه‌ها در بخش روستایی به اجرا در آمده بود، امروز به صورت متمرکز در بخش خشکبیجار افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح همزمان ۶ پروژه عام المنفعه عمران روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که شامل ایجاد پارک بازی، جدول‌گذاری معابر، اجری طرح جمع آوری آب‌های سطحی و… در حوزه روستایی بخش خشکبیجار امروز به بهره برداری رسید.

امام پناهی تصریح کرد: روکش آسفالت ۴ کیلومتر از مسیر امین آباد به لاله دشت از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز بود که هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعتبار صرف آن شده است و بزودی اجرای فاز دوم این پروژه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

Share