وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری خبر داد:

اختصاص هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پزشکی در گیلان

به گفته وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یک‌هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان رازی، شفا و پورسینا پیش بینی شده که ۴۰۰ میلیارد تومام آن توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، بهرام عین‌اللهی در جلسه شورای اداری گیلان در سالن شهدای ناجا با ابراز خرسندی از واکسیناسیون عمده در گیلان اظهار کرد: بیش ۹۰ درصد مردم گیلان دز اول و ۸۵ درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را یکی از بهترین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور معرفی کرد و افزود: در طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در گیلان انجام شده که می‌تواند الگویی برای دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی شود.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کمبود تخت‌های بیمارستانی در گیلان افزود: در گیلان دو هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی وجود دارد که نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است.

عین‌اللهی با اشاره به فرسوده بودن بیمارستان‌های گیلان بیان کرد: برخی از بیمارستان‌های استان فرسوده بوده و در این راستا برنامه‌هایی پیش‌بینی و در دست اقدام است لذا بر این اساس ۲۵۰ میلیارد تومان برای سایت لاکان در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص بودجه قابل توجه بدای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان در گیلان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های نیمه تمام درنظر گرفته شده که ۲۰۰ میلیارد سازمان برنامه تا پایان سال به این استان اختصاص پیدا می‌کند.

به گفته وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یک‌هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان رازی، شفا و پورسینا پیش‌بینی شده که ۴۰۰ میلیارد تومام آن توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص خواهد یافت.

Share