امام پناهی در حاشیه بازدید از تالار مرکزی رشت، مطرح کرد؛

آمادگی رشت برای میزبانی از رخدادهای فرهنگی ملی و بین المللی

سرپرست فرمانداری رشت ضمن تبریک آغاز بکار تالار مرکزی رشت به اهالی فرهنگ و هنر شهر اولین ها که با دیدگاه فرهنگ‌دوستانه دولت مردمی و استاندار محترم محقق شد، اظهار داشت: شهر رشت با دارا بودن مجموعه ارزشمندی مانند تالار مرکزی، آمادگی میزبانی شایسته رخدادهای فرهنگی در سطح ملی و بین المللی را داراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام پناهی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف تالار مرکزی رشت که امروز (چهارشنبه) با همراهی ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم کرمی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان انجام پذیرفت، اظهار داشت: آغاز بکار این مجموعه کمترین خدمت به اهالی فرهنگ و هنر شهر اولین ها و پاسخی به ظرفیت های ارزشمند فرهنگی رشت و استان گیلان بوده است.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در این مکان؛ تالار مرکزی رشت را خانه هنرمندان، فرهنگ‌دوستان و مردم فرهنگ پرور رشت دانست و گفت: پیشینه فرهنگی رشت به عنوان شهری پیشتاز در تمامی زمینه‌های فرهنگی، لزوم برخورداری از چنین مجموعه شایسته ای را ناگزیر نموده است.

دکتر امام پناهی با تاکید بر موقعیت گردشگری و فرهنگی استان گیلان اظهار داشت: با آغاز بکار مجموعه تالار مرکزی رشت، این شهرستان آمادگی برگزاری احسن گردهمایی ها، سمینارها و جشنواره های ملی و بین المللی را ‌دارد.

Share