مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان خبر داد:

آب شهروندان کوچصفهانی فردا شب وصل می‌شود | ۸ تانکر آب آشامیدنی وارد کوچصفهان شد

سید محسن حسینی گفت: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان که به دلیل ریزش چاه اصلی تامین کننده آب این شهر، از دیروز قطع شده بود با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان‌های معین، تا فردا به صورت کامل متصل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محسن حسینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در رابطه با زمان دقیق وصل شدن آب شهروندان کوچصفهان گفت: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان که به دلیل ریزش چاه اصلی تامین کننده آب این شهر، از دیروز قطع شده بود با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان‌های معین، تا فردا به صورت کامل متصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به رغم تلاش متخصصان برای حل مشکل در ساعات اولیه این حادثه، به دلیل مشکلات فنی، این چاه آب به مدار بازنگشت، افزود: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان با روش‌های جایگزین نظیر مستقر شدن تانکر‌های آب شرکت آب و فاضلاب در محل، فراهم کردن آب بسته بندی و فراخوان استان‌های معین برای رفع این مشکل، تا حدودی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه امروز ۸ تانکر آب آشامیدنی بهداشتی از استان‌های معین وارد کوچصفهان شد گفت: تا عصر امروز چند چاه دیگر برای تامین آب شهر کوچصفهان تجهیز و وارد مدار خواهد شد.

سید محسن حسینی با ابراز امیدواری به برطرف شدن کامل مشکل قطعی آب شهر کوچصفهان تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه، ۵ بهمن ۱۴۰۰، گفت: خط اصلی انتقال آب از تصفیه خانه سنگر که تا نزدیکی شهر کوچصفهان آمده و قرار بود ۱۵ روز دیگر به بهره برداری برسد تا فردا سه شنبه به این شهر متصل می‌شود.

Share