جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

پلمب مؤسسه پزشکی زیبایی غیرمجاز در رشت | معرفی مدیر ۳۰ ساله مؤسسه به مرجع قضایی

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از پلمب مؤسسه پزشکی زیبایی غیرمجاز در رشت خبر داد و گفت: جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز پزشکی ضامن سلامتی مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از پلمب مؤسسه پزشکی زیبایی غیرمجاز در رشت خبر داد و گفت: جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز پزشکی ضامن سلامتی مردم است.

سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان به همراه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان از یک مؤسسه پزشکی زیبایی در رشت بازدید به عمل آوردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مؤسسه برای پلیس محرز که با هماهنگی قضایی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن موسسه اقدام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز پزشکی ضامن سلامتی مردم است به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارتی اماکن عمومی در راستای حفظ حقوق عامه اشاره کرد و اذعان داشت: پلیس با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان از معرفی مدیر ۳۰ ساله این مؤسسه غیرمجاز به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اماکن عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share