امام جمعه بخش کرگانرود تالش؛

هرگونه کم‌کاری از مسئولان باعث خوشحالی دشمنان و ناامیدی مردم خواهد شد

حجت‌الاسلام فلاح خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش خطاب به همه مسئولین کشور تأکید کرد: هرگونه کم کاری از سوی مسئولان باعث خوشحالی دشمنان و ناامیدی مردم خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش در خطبه اول ضمن دعوت خود و شرکت کنندگان در نماز به تقوای الهی به موضوع حیا در انسان اشاره کرد و افزود: عمل گناه کردن باعث می‌شود که حیا در انسان از بین رود و عیب‌های انسان آشکار شود و گناه کردن، مبارزه با خداوند و جنگ با خداوند چیزی عادی می‌شود و اگر گناه در جوامع عادی شود هیچ یک از ما امنیت نخواهیم داشت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در خطبه دوم با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی، تصریح‌کرد: دشمنان در فضای مجازی حتی از اسم و تصویر سردار سلیمانی و نیز از فرهنگ بر جا مانده از سردار که همان فرهنگ ایثار و مقابله با دشمنان اسلام است ترس دارند.

وی گفت: تقویت شبکه ملی اطلاعات، تشویق شبکه‌های داخلی و داشتن سواد رسانه‌ای بین کاربران از واجبات است که برای مقابله با دشمنان حیاتی است.

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌ اینکه جنگ ما با آمریکا بر سر مرز و سرزمین نیست بلکه آمریکایی‌ها با آرمان‌های ما مشکل دارند، تصریح‌کرد: آن‌ها با افزایش فشار و تحریم‌های ناجوانمردانه به دنبال امتیاز گرفتن از نظام و کشور ایران در مذاکرات هستند.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش خطاب به همه مسئولین کشور گفت: هرگونه کم کاری از سوی مسئولان باعث خوشحالی دشمنان و ناامیدی مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ محیط زیست و درختان، افزود: حفظ جنگل‌ها و محیط زیست یک تکلیف است و باید در نگهداری جنگل‌های منطقه کوشا باشیم.

حجت‌الاسلام فلاح در ادامه از مسئولین خواست به فکر ترمیم سردهنه‌های آب‌های کشاورزان منطقه باشند.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار این بخش به خاطر پای کار بودن در حوادث اخیر این بخش (تند باد) که خسارت زیادی را به ساکنان منطقه وارد کرد از وی خواست که پیگیر جبران خسارت به خسارت دیدگان باشند.

Share