سرپرست فرمانداری لنگرود؛

مسائل را خوب ببینیم و برای آنها راهکار پیدا کنیم | مدیران شهری دید بلندمدت داشته باشند

سرپرست فرمانداری لنگرود در نشست با سرپرست شهرداری اطاقور گفت: اگر با دید ظرفیت محور برای حل مشکلات اقدام کنیم، می توانیم اقدامات غیرمنتظره ای انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرمانداری لنگرود با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستان برای توسعه و خدمت رسانی به مردم گفت: عزت و کرامت مردم باید حفظ شود و این امر باید در میدان نمود داشته باشد و مسائل را خوب ببینیم و برای حل آنها راهکار پیدا کنیم.

محمدرضا جلالی با بیان اینکه اگر با دید ظرفیت محور برای حل مشکلات اقدام کنیم، می توانیم اقدامات غیرمنتظره ای انجام دهیم، افزود: در این راستا باید از ظرفیت نیروهای ارزشمند داخلی، خلاقیت جوانان، عموم مردم بهره برد، زیرا اگر افکار انسانها در کنار یکدیگر قرار بگیرد و کار جمعی کنیم، توانایی حل بسیاری از مشکلات را داریم.

وی در ادامه فلسفه تشکیل شورا را تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان نام برد و گفت: اگر شورا تشکیل شده برای این بوده که سرنوشت مردم توسط مردم رقم بخورد و در همین راستا باید اعضای شورا تلاش کنند تا اندیشه های مردم تحقق پیدا کند.

جلالی با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت مدنی اظهار کرد: با تلاش گسترده خللی که بین اعتماد مردم با مسئولان ایجاد شده، ترمیم خواهد شد.

سرپرست فرمانداری لنگرود افزود: مدیران شهری با افق بلندمدت نسبت به موضوعات نگاه کنند و دید بلندمدت داشته باشند.

وی با اشاره به فرسودگی ماشین آلات راهداری شهرستان لنگرود اظهار کرد: احساس می کنیم در سنوات گذشته همت لازم وجود نداشته است.

سرپرست شهرداری اطاقور خواستار اختصاص اعتبار ویژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای شهرداری اطاقور شد و گفت: درطرح هادی، شهر اطاقور کوچک دیده شده است و سبب می شود که ارزش افزوده کمتری به شهرداری اختصاص پیدا کند.

 محمود اسکندری دیارجان با اشاره به فرسودگی ماشین آلات سنگین شهرداری اظهار کرد: درخواست داریم یک دستگاه ماشین آتش نشانی و بیل بکهو به شهرداری اختصاص یابد.

Share