آیت‌الله فلاحتی در جمع کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان:

مردم با حضور جمعیت هلال احمر احساس آرامش می‌کنند | وجهه مردمی بودن هلال احمر را حفظ کنید

امام جمعه رشت با بیان اینکه بیشتر اعضای جمعیت هلال احمر را داوطلبان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: فعالیت جمعیت هلال احمر در لحظه‌های بحرانی است و در این مواقع همه تلاش امدادگران را مشاهده می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در جمع کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان با تسلیت سالروز وفات حضرت‌ ام‌البنین علیه السلام، اظهار کرد: صبر و فداکاری حضرت‌ام البنین مثال زدنی بود و براین اساس مادران و همسران شهدا برای ملت ایران عزت آفریدند.

وی در ادامه به روایتی از امام صادق علیه السلام اشاره کرد و افزود: یک گام برداشتن برای خدمت به دیگران انسان را مجاهد و رزمنده می‌کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بیشتر اعضای جمعیت هلال احمر را داوطلبان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: فعالیت جمعیت هلال احمر در لحظه‌های بحرانی است و در این مواقع همه تلاش امدادگران را مشاهده می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی، جمعیت هلال احمر را نهادی مردمی دانست و بیان کرد: هلال احمر باید مردمی باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور جمعیت هلال احمر احساس آرامش می‌کنند، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر هنگام حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی تنها به فکر کمک به دیگران است و براساس احساس دینی و انسانی به دیگران کمک می‌کند بنابراین قصد قربت در این امر حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با خداقوت و خسته نباشید به کارکنان جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: تلاش جمعیت هلال احمر خاموش است.

آیت‌الله فلاحتی به بازدید از تجهیزات و انبار ادوات و امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان اشاره کرد و گفت: تجهیزات جمعیت هلال احمر برای مقابله با حوادث قابل قبول و پسندیده است.

در ادامه سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۴۰ پایگاه در کل استان با تجهیزات کامل امداد و نجات برای شرایط بحرانی در برف و سرما آماده خدمات رسانی هستند.

وی افزود: ۲۰۰ نیروی متخصص و امدادی اجرای عملیات امداد جاده‌ای در روز‌های برفی گیلان را برعهده خواهند داشت.

سپس حجت الاسلام و المسلمین چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: در روز گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا که فرزندان آنان در هلال احمر کار می کنند مراسمی را با عنوان هیات حضرت علی اکبر (ع) با سخنرانی و تجلیل این مادران با حضور آیت الله فلاحتی و اهدای کارت داوطلبی از سوی این مادران گرامی به نماینده ولی فقیه در استان انجام شد و با برگزاری نماز جماعت به امامت ایشان در جمعیت هلال احمر بازدید ایشان خاتمه یافت.

Share