سردار حسین نجات در بندرانزلی؛

سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم است | مهاجرت معکوس در اسرائیل شروع شده

سردار نجات با بیان اینکه شهید سلیمانی پرده از چهره کریه آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی برکشید گفت: قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سردار «حسین نجات» امشب (یکشنبه، ۱۲ دی) در رویداد فرهنگی مذهبی حدیث باران به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی انزلی، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی ابعاد بزرگتری از این شهید شناخته شد و یکی از مهترین اقدامات سردار برملا کردن چهره واقعی آمریکا و صیهونیست، برخی از کشورهایی اروپایی و عربستان در منطقه بود.

جانشین قرارگاه ثارالله تصریح کرد: سردار سلیمانی از قصد چپاول ثروت و انرژی منطقه به دست آمریکایی‌ها آگاه بود و می دانست آنها برای تسلط بر بازار مصرف وارد منطقه شدند تا پسماند سلاح های خود را به این کشورها بفروشند تا از بیداری اسلامی جلوگیری کنند.

وی مثلث آمریکا، عربستان و اسرائیل را محور شرارت منطقه اعلام کرد و افزود: شهید سلیمانی به مردم منطقه نشان داد پشت تمام اتفاقات منطقه آمریکاست و با هنرمندی همه مجاهدین اسلام را در قالب حیدریون، فاطمیون، زینبیون، حشدالشعبی، حزب الله و بسیجیان ایران دور هم جمع کرد.

سردار نجات تاکید کرد: اگر شهید سلیمانی در خاک سوریه با داعش نمی جنگید ما می بایست پشت مرزهای خود با آنها می جنگیدیم.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه شهید سلیمانی پرده از چهره کریه آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی برکشید اظهار داشت: سردار شهید قهرمان مبارزه با تروریسم بود و یکی از افتخاراتشان شهادت به دست شقی ترین رژیم دنیاست.

وی افزود: تا قبل از شهادت این دو تن، هیچ کدام از مجاهدان ما مستقیما به دست آمریکا به شهادت نرسیدند بلکه به دست ایادی آنان شربت شهادت را نوشیدند.

سردار نجات با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی طرح آمریکایی خاورمیانه بزرگ را نقش بر آب کرد اذعان کرد: او با تشکیل حزب الله و حمایت از حماس در سرزمین فلسطین و نوار غزه، جریان حماس در لبنان و یمن و با مبارزه با داعش در عراق و سوریه نگذارد نقشه خاورمیانه بزرگ تحقق یابد.

سردار نجات خاطرنشان کرد: امروز به برکت اقدامات شهید سلیمانی در منطقه، محور مقاومت، عربستان و اسرائیل را محاصره کرده است و اگر رژیم اشغالگر قدس به فلسطین حمله کند، موشک های حماس مراکز رژیم اشغالگر را خواهد زد.

وی تاکید کرد: هم اکنون مهاجرت معکوس در اسرائیل شروع شده و دیگر امنیتی در این منطقه برای مردم وجود ندارد. محور مقاومت امروز آمریکا را از منطقه بیرون می کند و اگر بعد از این در منطقه بماند برایش هزینه بر است و اگر برود، جنگ را می بازد.

وی با بیان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی مردم ایران دو سیلی محکم به آمریکایی ها زدند و اولین سیلی حمله به پایگاه عین الاسد بود اذعان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نکرده بود به یکی از مراکز نظامی آمریکا حمله کند اما جمهوری اسلامی با اقتدار و شجاعت این کار را کرد و ابهت آمریکا را در هم شکست.

سردار نجات تصریح کرد: سیلی دوم بعد از تشییع با شکوه سردار سلیمانی توسط مردم به صورت آمریکا زده شد. آنها می خواستند چهره ای تروریست از سردار سلیمانی نشان دهند که در این امر ناموفق بودند.

وی انتقام واقعی محور مقاومت از خون این شهیدان را خروج آمریکا از منطقه اعلام کرد و افزود: روزی که آمریکا از منطقه خارج شود نقشه سردار سلیمانی و همرزم شهیدش با موفقیت انجام شده است.

سردار نجات محبوبیت سردار سلیمانی را به علت روحیه فداکارانه و نوعدوستی‌اش دانست و خاطرنشان ساخت: او برای یک ملت خاص نمی جنگید و هرکسی در هر جایی که مظلوم بود قاسم سلیمانی را یار خود می دانست. این شهید والامقام با تلاش شبانه روزی بین شیعه و سنی و کرد و عرب و اقوام دیگر وحدت ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی ۱۰ سال منتظر شهادت بود و جهاد اکبر را با نفس خود انجام داد و بعد وارد جهاد در راه خدا شد. این شهید در عملیات‌ها نمی گذاشت به کسی ظلم و تعدی نشود و همه عمر خود را صرف جهاد در راه خدا کرد و شهادت، پاداش تلاش بی وقفه ۴۰ ساله اش بود.

Share